Przegląd sekcji

    • Запрошую на конференцію ZOOM:

      Тема: Зал персональної конференції Надії ВАХНЯК

      Подключитися до конференції Zoom

      https://us05web.zoom.us/j/87965476244?pwd=Ym40bERiV1dWQkxBNDF2R1JHM1A0UT09

      Ідентифікатор конференції: 879 6547 6244

      Код доступу: 4h8Dxv 

      Viber, Telegram 068-063-49-10

      Метою  навчальної дисципліни «Художня праця та основи дитячого дизайну» є підготовка студентів спеціальності «Дошкільна освіта» як висококваліфікованих фахівців, здатних до оволодіння практично реалізовувати свій художньо-естетичний потенціал, опановувати технологію обробки різних матеріалів, способи дизайн-проєктування, художньо-декоративного оформлення виробів; до організації та проведення занять, гурткової роботи з художньої праці в закладах дошкільної освіти; до створення умов для гармонійного художньо-естетичного розвитку особистості дитини дошкільного віку.

      Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни

      «Художня праця та основи дитячого дизайну» є:

      – формування у студентів інтересу до декоративно-прикладного мистецтва, дизайн-діяльності;

       озброєння студентів системою теоретичних та методичних знань, професійно-виконавчих (методичних, зображувальних, конструктивних, художніх) умінь та навичок;

      – розвиток художнього сприйняття, естетичної культури студентів;

      – формування професійної готовності майбутніх вихователів до проведення занять та гурткової роботи з художньої праці у різних вікових групах;

       залучення студентів до організації художньої праці та дизайну з дітьми з особливими потребами;

       засвоєння знань про принципи, форми та методи організації художньої праці;

      – розвиток професійних компетентностей майбутніх вихователів;

      – засвоєння знань про принципи, форми та методи організації художньої праці;

       засвоєння методики набуття дошкільниками навичок практичної роботи з різними матеріалами і художніми техніками із використанням у даній практиці основ дизайнерської (художньо-перетворювальної) діяльності;

      – формування художньо-конструкторських знань, умінь і навичок;

      – виховання у студентів активності, самостійності, прагнення до творчості, дизайн-діяльності.