Section outline

  • Викладач: Стєганцева Поліна Георгіївна, к.ф.-м.н., професор, професор кафедри загальної математики

    Телефон: 0676849973 (Viber)

    Email: stegpol@gmail.com

    • Завдання вчителя  – створити дидактичні та психологічні умови для формування логічного мислення учнів, організувати освітній процес так, щоб учень мав можливість і, головне, бажання  проявити свою інтелектуальну та пізнавальну активність, свою індивідуальність.

      Наявність  і степінь сформованості логічного мислення характеризують:

      1) здатність абстрагувати поняття від дійсності, формувати й перебирати альтернативні гіпотези;

      2) здатність робити предметом аналізу власну думку;

      3) здатність виконувати логічні  операції  (порівняння, аналіз, синтез,  узагальнення, конкретизація);

      4) уміння класифікувати висловлювання за їх логічним типом;

      4)  уміння оперувати значеннями слів «і», «або», «не» й словосполучень «якщо…, то…», «тоді й тільки тоді, коли…», поняттями «необхідно», «достатньо», «необхідно й достатньо»;

      5)  уміння  сформулювати  в  стверджувальній  формі  заперечення  складних речень із кванторами;

      6)  уміння  перевірити  правильність  міркування,  виявити  грубу  логічну помилку;

      7)  знання найбільш уживаних способів доведення.

      В цьому курсі обговорюватимуться сучасні методики формування логічного мислення учнів профільної школи, разом будемо конструювати змістовні приклади, спостерігати й аналізувати фрагменти уроків.