Section outline
-
Викладач: к. б. н., доц. кафедри фізіології, імунології і біохімії з курсом цивільного захисту та медицини Копійка Віра Вікторівна; викладач кафедри Біології лісу, мисливствознавства та іхтіології Ткач Євген Вікторович
Кафедра: Фізіології, імунології і біохімії з курсом цивільного захисту та медицини. Біології лісу, мисливствознавства та іхтіології
E-mail: tkachIevgen@gmail.com
Консультації: особисті – понеділок з 10.50 до 1550, ІІІ корпус, ауд. 217;
дистанційні – СЕЗН ЗНУ Moodle; електронна пошта;
online платформи: Zoom Ідент. 71953342124 Код Tkach за попередньою домовленістю;
особисті чи групові чати у Telegram – у робочі дні з 1000 до 1600

Розвиток організму – це ланцюг змін форм і функцій, які у живої матерії та у живих організмах відбуваються таким чином, що більш прості стани переходять послідовно у стани більш складні, набуваючи при цьому нові властивості. Ці зміни, що зумовлюють розвиток, можуть бути кількісними та якісними. Розвиток перебуває під контролем генетичних факторів і чинників навколишнього середовища, та регулюється на рівні організму, органів і тканин, а також на клітинному, субклітинному та молекулярному рівнях. Тому завданнями біології індивідуального розвитку є дослідження макро- та міркроморфологічних, фізіолого-біохімічних, молекулярних та генетичних процесів під час розвитку та визначення факторів та механізмів, що контролюють і регулюють процеси розвитку на всіх етапах онтогенезу.
Біологія індивідуального розвитку як навчальна дисципліна спрямована на опанування студентами необхідних знань щодо особливостей розвитку представників різних таксономічних груп тварин та молекулярно-генетичних механізмів індивідуального розвитку організмів. Вона розроблена з урахуванням того, що студенти вивчають загальні питання щодо особливостей анатомії, фізіології гістології та цитології у курсах нормативних та професійно спрямованих дисциплін, зокрема «Анатомії», «Фізіології людини та тварин», «Цитології» «Гістології» тощо. Ця дисципліна є складовою професійно-практичної підготовки фахівців-біологів та підґрунтям для вивчення професійно спрямованих дисциплін у подальшому.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
1. Предмет та історія ембріології.
2. Основи онтогенезу.