Résumé de section

  • Метою вивчення дисципліти є формування у студентів знаннь, умінь та навичок щодо аналізу, планування й оптимізації маркетингових стратегій і кампаній у цифровому середовищі, використовуючи сучасні інтернет-інструменти.. Предметом навчальної дисципліни є методи та інструменти маркетингу на основі сучасних інформаційних технологій для організації оброблення маркетингової інформації та її подальшого використання. Основними завданнями вивчення дисципліни є: ознайомлення з особливостями інтернет-ринку та поведінки онлайн-споживачів,визначення методів оптимізації маркетингової діяльності в електронній комерції,використання інструментів digital-маркетингу (SEO, PPC, SMM, emailмаркетинг, аналітика), практичні навички роботи з маркетплейсами, CRM та аналітичними системами.

    Викладач з курсу:

    проф. Іванов Микола Миколайович, 

    викл. Тимошик Валерія Юріївна (з певних причин викладач може змінитися)

    Дистанційні заняття -  в системі Zoom  - за розкладом та посиланням :

    https://us05web.zoom.us/j/3043924292?pwd=WUZETkh2Vll6enJzRXkrQVF4bWsvQT09

    ідентификатор конференции: 30439242921

        Код доступа: 1234