Skip to main content
Side panel
Course search
Close
Course search
Toggle search input
English (de)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Log in
Управління проєктами в маркетинговій діяльності
Course search
Close
Course search
Toggle search input
Вибір дисциплін
Collapse
Expand
Вибір дисциплін
Collapse
Expand
Обрати дисципліни
Статистика вибору дисциплін ВМУ
Результати вибору дисциплін
Open course index
Open block drawer
Home
Courses
Факультети, кафедри
Економічний факультет
Кафедра управління персоналом і маркетингу
Управління проєктами в маркетинговій діяльності
Змістовий модуль 2. Напрямки застосування методів ...
Section outline
Select activity Тема 4. Електронна підтримка покупців в споживацькому секторі
Тема 4. Електронна підтримка покупців в споживацькому секторі
Page
Select activity Тема 5. Тактичні прийоми електронної комерції
Тема 5. Тактичні прийоми електронної комерції
Page
Select activity Тема 6. Пошукова оптимізація та просування в мережі Інтернет
Тема 6. Пошукова оптимізація та просування в мережі Інтернет
Page
Select activity Тема 7. Електронні платіжні системи та фінансові інструменти
Тема 7. Електронні платіжні системи та фінансові інструменти
Page
Select activity Тема 8. Системи електронної комерції в корпоративному секторі
Тема 8. Системи електронної комерції в корпоративному секторі
Page