Indice degli argomenti

  • Нульова секція

    Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування компетентностей стосовно виконання ділових операцій та угод з використанням електронних засобів.

    Завданнями дисципліни є вивчення теоретичних і практичних засад електронної комерції, типів електронних платежів, методів захисту інформації; набуття вмінь оцінювати стан електронної торгівлі з метою створення стратегічних конкурентних переваг для організації.

    Об’єктом навчальної дисципліни є ділові операцій та угоди, що здійснюються з використанням сучасних електронних засобів.

    Предметом навчальної дисципліни є методологічні й методичні інструменти побудови та дослідження систем електронної комерції для підвищення ефективності функціонування економічних систем в сучасних умовах розвитку ринкового середовища.

    У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

    знати:

    • поняття «електронного бізнесу» і «електронної комерції»;

    • особливостей бізнес-моделей електронної комерції;

    • платіжних та фінансових систем Інтернету;

    • класифікації і загальних характеристик електронних систем

    • взаєморозрахунків;

    • українських систем електронних платежів;

    • методології та технології реалізації маркетингових заходів в мережі

    • Інтернет;

    • особливостей і переваг Інтернет-маркетингу;

    • елементів електронного ринку;

    • особливостей віртуальних підприємств;

    • тактичних прийомів електронної комерції;

    вміти:

    • використовувати сучасні мережні інформаційні продукти;

    • здійснювати організацію зв’язків підприємства у мережі;

    • застосовувати методи ціноутворення в електронній комерції;

    • здійснювати побудову нейронних мереж різної структури і

    • складності;

    • розробляти рекламні кампанії в мережі;

    • використовувати методи реалізації банерної реклами;

    • розробляти концептуальні положення з організації віртуального

    • представництва підприємства у мережі;

    • проводити детальний аналіз витрат на розробку віртуального

    • представництва підприємства;

    • обґрунтувати доцільність розробки проекту на підставі оцінки та

    • аналізу прибутковості та економічного ефекту від проекту;

    • використовувати платіжні системи для розрахунків через Інтернет;

    • створювати багатофункціональні Web-сайти для здійснення

    • комерційної діяльності в мережі Інтернет;

    • виконувати ділові операції та угоди з використанням сучасних

    • електронних засобів та прикладних програм побудови систем

    • комерційної діяльності в мережі Інтернет.