Vai al contenuto principale
Pannello laterale
Course search
Chiudi
Course search
Attiva/disattiva input di ricerca
Italiano (it)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Login
Управління проєктами в маркетинговій діяльності
Course search
Chiudi
Course search
Attiva/disattiva input di ricerca
Вибір дисциплін
Minimizza
Espandi
Вибір дисциплін
Minimizza
Espandi
Обрати дисципліни
Статистика вибору дисциплін ВМУ
Результати вибору дисциплін
Apri indice del corso
Apri il cassetto del blocco
Home
Corsi
Факультети, кафедри
Економічний факультет
Кафедра управління персоналом і маркетингу
Управління проєктами в маркетинговій діяльності
Змістовий модуль 2. Напрямки застосування методів ...
Schema della sezione
Seleziona attività Тема 4. Електронна підтримка покупців в споживацькому секторі
Тема 4. Електронна підтримка покупців в споживацькому секторі
Pagina
Seleziona attività Тема 5. Тактичні прийоми електронної комерції
Тема 5. Тактичні прийоми електронної комерції
Pagina
Seleziona attività Тема 6. Пошукова оптимізація та просування в мережі Інтернет
Тема 6. Пошукова оптимізація та просування в мережі Інтернет
Pagina
Seleziona attività Тема 7. Електронні платіжні системи та фінансові інструменти
Тема 7. Електронні платіжні системи та фінансові інструменти
Pagina
Seleziona attività Тема 8. Системи електронної комерції в корпоративному секторі
Тема 8. Системи електронної комерції в корпоративному секторі
Pagina