Przejdź do głównej zawartości
Panel boczny
Course search
Zamknij
Course search
Przełącznik wyszukiwarki
Polski (pl)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Zaloguj
Управління проєктами в маркетинговій діяльності
Course search
Zamknij
Course search
Przełącznik wyszukiwarki
Вибір дисциплін
Minimalizuj
Rozwiń
Вибір дисциплін
Minimalizuj
Rozwiń
Обрати дисципліни
Статистика вибору дисциплін ВМУ
Результати вибору дисциплін
Otwórz indeks kursu
Otwórz szufladę bloków
Strona domowa
Kursy
Факультети, кафедри
Економічний факультет
Кафедра управління персоналом і маркетингу
Управління проєктами в маркетинговій діяльності
Змістовий модуль 2. Напрямки застосування методів ...
Przegląd sekcji
Wybierz aktywność Тема 4. Електронна підтримка покупців в споживацькому секторі
Тема 4. Електронна підтримка покупців в споживацькому секторі
Strona
Wybierz aktywność Тема 5. Тактичні прийоми електронної комерції
Тема 5. Тактичні прийоми електронної комерції
Strona
Wybierz aktywność Тема 6. Пошукова оптимізація та просування в мережі Інтернет
Тема 6. Пошукова оптимізація та просування в мережі Інтернет
Strona
Wybierz aktywność Тема 7. Електронні платіжні системи та фінансові інструменти
Тема 7. Електронні платіжні системи та фінансові інструменти
Strona
Wybierz aktywność Тема 8. Системи електронної комерції в корпоративному секторі
Тема 8. Системи електронної комерції в корпоративному секторі
Strona