Перейти к основному содержанию
Боковая панель
Поиск курса
Закрыть
Поиск курса
Изменить данные поисковой строки
Русский (ru)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вход
Управління проєктами в маркетинговій діяльності
Поиск курса
Закрыть
Поиск курса
Изменить данные поисковой строки
Вибір дисциплін
Свернуть
Развернуть
Вибір дисциплін
Свернуть
Развернуть
Обрати дисципліни
Статистика вибору дисциплін ВМУ
Результати вибору дисциплін
Открыть оглавление курса
Открыть боковую панель
Главная
Курсы
Факультети, кафедри
Економічний факультет
Кафедра управління персоналом і маркетингу
Управління проєктами в маркетинговій діяльності
Змістовий модуль 2. Напрямки застосування методів ...
Section outline
Выбрать элемент Тема 4. Електронна підтримка покупців в споживацькому секторі
Тема 4. Електронна підтримка покупців в споживацькому секторі
Страница
Выбрать элемент Тема 5. Тактичні прийоми електронної комерції
Тема 5. Тактичні прийоми електронної комерції
Страница
Выбрать элемент Тема 6. Пошукова оптимізація та просування в мережі Інтернет
Тема 6. Пошукова оптимізація та просування в мережі Інтернет
Страница
Выбрать элемент Тема 7. Електронні платіжні системи та фінансові інструменти
Тема 7. Електронні платіжні системи та фінансові інструменти
Страница
Выбрать элемент Тема 8. Системи електронної комерції в корпоративному секторі
Тема 8. Системи електронної комерції в корпоративному секторі
Страница