Схема розділу

    • ОПИС КУРСУ

      Набуття у майбутніх фахівців теоретичних та практичних навичок, а також сформувати знання щодо методологічних аспектів обробки та аналізу інформації в управлінні маркетинговою діяльністю та їх пріоритети у цифровій економіці.

      Вивчення основних понять та сформувати знання про теоретичні та прикладні аспекти обробки та аналізу інформації, навчити студентів використовувати на практиці методи і прийоми аналізу інформації в управлінні маркетинговою діяльністю, які необхідні в майбутній професійній діяльності.

      Мета курсу – є надати магістрам знаннями в сфері обробки та аналізу інформації щодо в управління маркетинговою діяльністю з метою використання їх в практичній діяльності та дати практичні навички для використання сучасних технологій у діяльності економічних об’єктів та їх майбутньої професійної діяльності.

      На методичному рівні ознайомити студентів з основними методами обробки та аналізу інформації з використання Internet-технологій в цифровій економіці.

       

      ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ

      У разі успішного завершення курсу студент зможе опанувати наступні компетенції:

      Програмні компетентності

      ІК. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у певній галузі професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується

      Загальні компетентності

      ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

      ЗК8. Здатність розробляти проекти та управляти ними.

      Спеціальні компетентності СК

      СК4. Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.

      СК5. Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування.

      СК6. Здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі.

      СК7. Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням між функціональних зв’язків.

      Програмні результати навчання ПРН

      Р1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.

      Р2. Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.

      Р6. Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.

      Р10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів.

      Р13. Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання.

      Р14. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.