Section outline

    • ОПИС КУРСУ

      Набуття у майбутніх фахівців теоретичних та практичних навичок, а також сформувати знання щодо методологічних аспектів розвитку штучного інтелекту з застосуванням інструментів у маркетингу.

      Вивчення основних понять та сформувати знання про теоретичні та прикладні аспекти штучного інтелекту, навчити студентів використовувати на практиці методи і прийоми в управлінні маркетинговою діяльністю, які необхідні у майбутній професійній діяльності.

      Мета курсу – є надати студентам глибокі знання в сфері штучного інтелекту та його використання щодо в управління маркетинговою діяльністю з метою використання його можливостей у практичній діяльності та дати практичні навички для використання штучного інтелекту, щоб вміти трансформувати маркетингову програму, вилучаючи найцінніші факти з бази даних.

      На методичному рівні ознайомити студентів з основними методами штучного інтелекту та використання їх у маркетинговій діяльності в сучасній економіці, її основних функцій, методів і прийомів впливу на споживачів, а також інструменти для впровадження інновацій у технологічному просторі, він також стає потужною силою в маркетингу та залученні клієнтів.

      ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ

      У разі успішного завершення курсу студент зможе опанувати наступні компетенції:

      Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

      Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

      Здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності.

      знання та розуміння:Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.