Схема розділу

  • Викладач: асистент кафедри Біології лісу, мисливствознавства та іхтіології Бережна Аліна МихайлівнаArtificial wombs: The coming era of motherless births? - Genetic ...

    E-mail: alinaberezhnaya3@gmail.com

    Телефон: (061)228-76-19 (кафедра); Телеграм, Вайбер: +380674199249 Інші засоби зв’язку: 

     

    Zoom: 322 094 2968    12345 , Google- Meet: 

    https://meet.google.com/oun-sbfc-ido

     

    Кафедра: Біології лісу, мисливствознавства та іхтіології

    Метою вивчення навчальної дисципліни «Біоетика та екологічна свідомість» є формування у студентів глибокого розуміння етичних аспектів взаємодії людини з природою, розвитку екологічно орієнтованого мислення та відповідального ставлення до збереження біорізноманіття. Дисципліна спрямована на оволодіння методами аналізу біоетичних проблем, прийняття етичних рішень у професійній діяльності, а також розвиток практичних навичок для впровадження екологічних принципів у повсякденне життя та професійне середовище.

    Основними завданнями вивчення дисципліни «Біоетика та екологічна свідомість» є:

      • формування вмінь і навичок аналізу етичних аспектів у біологічних дослідженнях і професійній діяльності;
      • розвиток здатності до оцінки екологічних ризиків і прийняття рішень на основі принципів сталого розвитку;
      • ознайомлення з методами розробки та впровадження екологічно орієнтованих рішень у різних сферах діяльності;
      • вивчення національних і міжнародних етичних норм та екологічних стандартів;
      • усвідомлення значення збереження природних ресурсів і біорізноманіття для майбутніх поколінь.

     

    Курс «Біоетика та екологічна свідомість» знайомить студентів із фундаментальними принципами біоетики, які регулюють взаємодію людини, науки та природи; розглядає етичні аспекти сучасних біотехнологій і впливу людської діяльності на екосистеми. Курс спрямований на формування екологічно орієнтованого мислення, розвиток навичок етичного аналізу й прийняття рішень, що базуються на засадах сталого розвитку, а також на виховання відповідального ставлення до природного середовища. Він допомагає майбутнім фахівцям інтегрувати принципи біоетики у свою професійну діяльність, сприяє усвідомленню важливості збереження біорізноманіття та адаптації до сучасних екологічних викликів.