General
Метою курсу «Практика PR-діяльності» є надання знань з теоретичних основ комунікативної науки, вивчення основних моделей комунікації, а також вивчення методики, методології та інструментарію паблік рілейшнз (PR), вивчення PR, як однієї з функцій менеджменту та елемента комплексу маркетингових комунікацій, що надасть змогу сформувати практичні навички багатоаспектного застосування прийомів паблік рілейшнз в різних комунікативних ситуаціях пов’язаних з діяльністю в суспільній, міжнародній та економічній сферах.
Метою викладання навчальної дисципліни є отримання студентами базових уявлень про роль зв’язків з громадськістю в сучасному громадянському суспільстві, формування у них уявлення про зв'язок з громадськістю (Public relations (PR)/ паблік рілейшнз) як діяльності, яка регулює соціальні процеси, і як засобу, який розв’язує або пом’якшує соціальні, політичні, економічні кризові ситуації. Засвоїти професійні принципи PR‑менеджера, здобути комплексні знання і вміння визначати та використовувати основні елементи PR-технологій у бізнес-сфері, теоретично обґрунтовувати і практично застосовувати основні методи і прийоми PR у сфері бізнесу з їх адаптацією до ситуації, в якій діє вітчизняна економіка.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
· основні поняття і категорії паблік рілейшнз;
· предметні сфери, інститути і технології паблік рілейшнз;
· основні підходи до типології груп громадськості;
· психологічні механізми формування громадської думки;
· методи впливу паблік рілейшнз на громадську думку;
· методи вивчення громадської думки;
· основні складові стратегічного плану PR-програми;
· теорію управління процесом паблік рілейшнз;
· основні принципи антикризового паблік рілейшнз;
· основні аспекти таких PR-технологій як лобіювання та виборча кампанія.
Уміти:
· охарактеризувати основні моделі Public relations – діяльності з визначенням переваг і недоліків кожної з них;
· обґрунтовувати вибір контактних груп, робота з якими необхідна для інформування і комунікативного забезпечення реалізації проектів і програм в сфері політики і ділової активності; · формувати інформаційні очікування різних контактних груп;
· здійснювати вибір необхідних каналів комунікації з конкретними контактними групами, засобами масової інформації;
· організовувати і проводити комунікаційні заходи: прес-конференції, брифінги, презентації, круглі столи;
· складати інформаційні матеріали: прес-реліз, вітання, медіа-карту, матеріал для публікації в пресі.
Виконання групових практичних завдань спонукає до розвитку навичок командної роботи, організаційних та лідерських якостей.
Використання новітніх програмних засобів під час виконання практичних завдань розвине як загальні, так і професійні цифрові компетенції слухачів.