Схема розділу

  • Сучасні мистецькі практики

    Курс «Сучасні мистецькі практики» призначений для формування фахових компетенцій культурно-історичного аналізу та фахової роботи із творами сучасного образотворчого мистецтва. Предметом вивчення навчальної дисципліни є: 1) сучасний мистецькій твір у контексті культурно-історичного генезису; його типологія, аналіз та репрезентація; 2) практики роботи із семіотикою та художньою мовою мистецького твору; дослідження особливостей візуальності та контекстуальності сучасних явищ художнього та мистецького буття.

    Метою вивчення навчальної дисципліни «Сучасні мистецькі практики» є формування у студентів змістовних компетенцій аналітичного художнього мислення; здобуття вмінь та навичок роботи із аналізом сучасного мистецького твору. Компетентності та програмні результати навчання, для формування яких використовується ця навчальна дисципліна, відповідають освітньо-професійній програмі.  Даний курс допоможе отримати навички розробки дизайн-проекту на всіх основних етапах, починаючи від творчого пошуку та формулювання вимог закінчуючи  готовим проектним рішенням. Матеріали курсу націлені на підвищення рівня професійної компетентності майбутніх дизайнерів. Передбачено комплексне  використання  різноманітних  методів  організації  і здійснення  навчально-пізнавальної  діяльності  студентів  та  методів стимулювання і мотивації їх навчання, що сприяють розвитку творчих засад особистості  майбутнього дизайнера, з  урахуванням  індивідуальних особливостей студента й спілкування.

    Автори дисципліни та викладачі курсу:
    Гресик Ірина Станіславівна – Заслужений художник України, доцент кафедри дизайну

    e-mail викладача: iryna.gresyk@gmail.com

    Zoom посилання (Meeting ID: 748 1544 6707 Passcode: 6yMVgU )

      


    Адреса кафедри: 69095, м. Запоріжжя, Жуковського 55-а, IV корпус ЗНУ, 210 ауд.

    е-mail кафедри: designznu@gmail.com

    • Вимоги до завдання: передати такі властивості натури, як пропорції, форму, тональну/колірну відмінність/подібність предметів, загальний пластичний характер постановки.

      Послідовність виконання завдання:

      1. Композиційне розміщення зображення всієї групи та окремих предметів на площині аркуша;

      2. Лінійно-конструктивне вирішення форми з урахуванням їх пропорцій, руху і  просторового розташування;

      3. Визначення загального тону, колориту; передача загальних великих тонових/колірних відносин, пропорційних натурі;

      4. Моделювання об'ємної форми предметів, виявлення градацій світлотіні і їх тональне/колірне пропрацювання з урахуванням повітряної перспективи;

      5. Узагальнюючий етап  роботи; виявлення  головного і другорядного в тональній/колірній гармонії роботи; підпорядкування всіх частин зображення цілому


    • Вимоги до завдання: передати такі властивості натури, як пропорції, форму, тональну/колірну відмінність/подібність предметів, загальний пластичний характер постановки.

      Послідовність виконання завдання:

      1. Композиційне розміщення зображення всієї групи та окремих предметів на площині аркуша;

      2. Лінійно-конструктивне вирішення форми з урахуванням їх пропорцій, руху і  просторового розташування;

      3. Визначення загального тону, колориту; передача загальних великих тонових/колірних відносин, пропорційних натурі;

      4. Моделювання об'ємної форми предметів, виявлення градацій світлотіні і їх тональне/колірне пропрацювання з урахуванням повітряної перспективи;

      5. Узагальнюючий етап  роботи; виявлення  головного і другорядного в тональній/колірній гармонії роботи; підпорядкування всіх частин зображення цілому


    • Вимоги до завдання: передати такі властивості натури, як пропорції, форму, тональну/колірну відмінність/подібність предметів, загальний пластичний характер постановки.

      Послідовність виконання завдання:

      1. Композиційне розміщення зображення всієї групи та окремих предметів на площині аркуша;

      2. Лінійно-конструктивне вирішення форми з урахуванням їх пропорцій, руху і  просторового розташування;

      3. Визначення загального тону, колориту; передача загальних великих тонових/колірних відносин, пропорційних натурі;

      4. Моделювання об'ємної форми предметів, виявлення градацій світлотіні і їх тональне/колірне пропрацювання з урахуванням повітряної перспективи;

      5. Узагальнюючий етап  роботи; виявлення  головного і другорядного в тональній/колірній гармонії роботи; підпорядкування всіх частин зображення цілому


    • Вимоги до завдання: передати такі властивості натури, як пропорції, форму, тональну/колірну відмінність/подібність предметів, загальний пластичний характер постановки.

      Послідовність виконання завдання:

      1. Композиційне розміщення зображення всієї групи та окремих предметів на площині аркуша;

      2. Лінійно-конструктивне вирішення форми з урахуванням їх пропорцій, руху і  просторового розташування;

      3. Визначення загального тону, колориту; передача загальних великих тонових/колірних відносин, пропорційних натурі;

      4. Моделювання об'ємної форми предметів, виявлення градацій світлотіні і їх тональне/колірне пропрацювання з урахуванням повітряної перспективи;

      5. Узагальнюючий етап  роботи; виявлення  головного і другорядного в тональній/колірній гармонії роботи; підпорядкування всіх частин зображення цілому


    • Вимоги до завдання: передати такі властивості натури, як пропорції, форму, тональну/колірну відмінність/подібність предметів, загальний пластичний характер постановки.

      Послідовність виконання завдання:

      1. Композиційне розміщення зображення всієї групи та окремих предметів на площині аркуша;

      2. Лінійно-конструктивне вирішення форми з урахуванням їх пропорцій, руху і  просторового розташування;

      3. Визначення загального тону, колориту; передача загальних великих тонових/колірних відносин, пропорційних натурі;

      4. Моделювання об'ємної форми предметів, виявлення градацій світлотіні і їх тональне/колірне пропрацювання з урахуванням повітряної перспективи;

      5. Узагальнюючий етап  роботи; виявлення  головного і другорядного в тональній/колірній гармонії роботи; підпорядкування всіх частин зображення цілому