Вибірковий курс "Нейропсихологія в логопедії"
Метою курсу «Нейропсихологія в логопедії» є формування у студентів теоретико-методологічних знань про нейропсихологію як науки, ознайомити з морфо-функціональною організацією та віковими нормами становлення вищих психічних функцій, основами теорії та практики нейропсихологічної діагностики стану сформованості ВПФ та основними напрямками психомоторної та когнітивної корекції ВПФ у дітей із мовленнєвими порушеннями старшого дошкільного та молодшого шкільного віку.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Нейропсихологія в логопедії» є: ознайомити студентів із морфо-функціональною організацією та віковими нормами становлення вищих психічних функцій;
навчити виявляти нейропсихологічний фактор, що є одиницею синдромного нейропсихологічного аналіз;
навчити проводити якісну кваліфікацію симптомів порушень психічних функцій;
навчити виявляти та вивчати порушені (негативні симптоми) і збережені психічні функції;
забезпечити формування навичок формулювати висновки та складати протокол нейропсихологічного вивчення, намічати план корекційної роботи;
вироблення навички застосовувати певні методики нейропсихологічної корекції відхилень
у розвитку в контексті цілісного розвитку особи з порушеннями мовленнєвого розвитку.
Викладач кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти Апухтіна Вікторія Валерівна