Allgemeines
Retention-маркетинг — це інструмент, який дозволяє утримувати і повертати аудиторію до компанії та вибудовувати
довгострокові відносини, підвищуючи лояльність аудиторії. Формування відносит з клієнтом дуже специфічний процес, оскільки
клієнти надзвичайно вибагливі, на ринку надзвичайно висока конкуренція і саме правильно вибудована стратегія Retention-маркетингу допомагає вигравати у конкурентів, формувати гачки для утримання увагою клієнтів.
Залучення нових клієнтів та ефективна взаємодія з постійними — ключові завдання українського бізнесу. Незалежно від зовнішніх складнощів, грамотна оптимізація комунікаційних процесів здатна дати результат.
Мета курсу – формування дієвих стратегій Retention-маркетингу щодо управління увагою клієнта.
У результаті вивчення курсу студенти вмітимуть:
Досліджувати поведінку споживачів;
Сегментувати ринок та визначати цільову аудиторію;
Формувати портрет цільової аудиторії;
Будувати дієві маркетингові воронки продажів;
Працювати з промтами для уникнення заперечень клієнтів;
Формувати дієві маркетингові креативи;
Ефективний копірайтинг та візуал;
Робота з нейромережами щодо автоматизації Retention-маркетингу.