Topic outline

  • General

    Retention-маркетинг — це інструмент, який дозволяє утримувати і повертати аудиторію до компанії та вибудовувати 

    довгострокові відносини, підвищуючи лояльність аудиторії. Формування відносит з клієнтом дуже специфічний процес, оскільки 

    клієнти надзвичайно вибагливі, на ринку надзвичайно висока конкуренція і саме правильно вибудована стратегія Retention-маркетингу допомагає вигравати у конкурентів, формувати гачки для утримання увагою клієнтів.

    Залучення нових клієнтів та ефективна взаємодія з постійними — ключові завдання українського бізнесу.  Незалежно від зовнішніх складнощів, грамотна оптимізація комунікаційних процесів здатна дати результат. 

    Мета курсу – формування дієвих стратегій Retention-маркетингу щодо управління увагою клієнта.

    У результаті вивчення курсу студенти вмітимуть: 

    Досліджувати поведінку споживачів;

    Сегментувати ринок та визначати цільову аудиторію;

    Формувати портрет цільової аудиторії;

    Будувати дієві маркетингові воронки продажів;

    Працювати з промтами для уникнення заперечень клієнтів;

    Формувати дієві маркетингові креативи;

    Ефективний копірайтинг та візуал;

    Робота з нейромережами щодо автоматизації Retention-маркетингу.

  • ЗМ 1. Цілова аудиторія. Воронка продажів

  • ЗМ 2. Побудова стратегії Retention-маркетингу