Структура за темами

  • Анотація

         За останнє десятиліття тімбілдінг отримав достатнє визнання в українському бізнесі − вивчався досвід світових компаній і корпорацій у даному напрямку діяльності, перекладалися теоретичні і практичні праці з тімбілдінгу, з’явилася велика кількість робіт вітчизняних дослідників як фундаментальних (дисертаційні дослідження, монографії), так і прикладних (виступи на конференціях, статті), почали створюватися консалтингові компанії з практичного впровадження тімбілдінгу в компанії. Всі ці дії позитивно впливали на формування міцних компаній на українському ринку в різних сферах діяльності (ІТ-сфера, мережеві компанії аптечного бізнесу, торгівельні компанії, виробничі компанії тощо), які сформувалися на основі продуктивного лідерства, менеджменту та командної взаємодії.  

        Метою дисципліни є: дослідження тімбілдінгу як технології розвитку компанії та її адаптацію до функціонування в умовах глобальних загроз. 

       Основними завданнями вивчення дисципліни є

       − здійснення понятійно-категоріального аналізу ключових понять дослідження: адаптація, тімбілдінг в компанії, глобальні загрози;  

       − аналіз стану наукового дослідження проблеми адаптації тімбілдінгу в компанії в умовах глобальних загроз;  

       − визначення підходів і методів дослідження адаптації тімбілдінгу в компанії в умовах глобальних загроз;  

      − визначення сутності тімбілдінгу в компанії як управлінської технології командоутворення; 

      − опис специфіки адаптації тімбілдінгу в компанії в умовах глобальних загроз; 

       − обґрунтування методу та здійснення аналізу результатів емпіричного дослідження адаптації тімбілдінгу в компанії в умовах глобальних загроз.

  • Секція 1

    • Секція 2

      • Секція 3