Тематический план

  • Общее

    Програма з курсу “Економіка і ціноутворення в галузі міжнородного туризму” відповідає навчальному плану підготовки бакалаврів зі спеціальності “Туризм”.

    Курс “Економіка і ціноутворення в галузі міжнародного туризму” є обов’язковою дисципліною для студентів вищих навчальних закладів.

    Предметом вивчення навчальної дисципліни є економічний механізм діяльності підприємств міжнородного туризму, інвестиційну політику та стратегію розвитку туристичних фірм, основні методи формування ціни продажу туру, механізм регулювання цін на туристичні послуги, методи планування діяльності туристичної фірми, фінансову політику туристичних фірм, та ін. Програма курсу передбачає також вивчення механізму формування ринкових цін на послуги міжнородного туризму та особливості калькулювання цін з використанням сучасних комп’ютерних методик та технологій.

    Курс “Економіка і ціноутворення в галузі міжнородного туризму” розрахований на студентів 4 курсу спеціальності “міжнародний туризм”.

    Міждисциплінарні зв’язки: Основи економічної теорії; Теорія бухгалтерського обліку; Основи менеджменту; Економіка підприємств; Статистика, міжнародна економіка.

    Програма навчальної дисципліни складається з 2 контрольних модулів:

    1. Економіка туристичної галузі,

    2. Економіка туристичних підприємств та ціноутворення.

    Метою викладання навчальної дисципліни є формування у студентів теоретичних знань щодо ціноутворюючих процесів, особливостей державної цінової політики України та отримання конкретних знань щодо ринкової ціни на послуги підприємств готельної індустрії.

    Основні завдання курсу – зрозуміти економічні особливості туристичного продукту, оплати праці, формування основних і оборотних фондів в туристичній галузі; вивчити принципи ціноутворення та методи регулювання цін у сфері туризму.

    Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни є:

    • розкрити закономірності розвитку туристичної галузі;

    • з’ясувати механізм дії економічних законів і механізм використання їх при ціноутворенні на турпродукт;

    • з’ясувати роль економічних процесів у розвитку туристичної індустрії.

    1.3 Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:

    знати:

    - предмет, завдання та економічні закони і категорії;

    - порядок розрахунку валового туристичного продукту;

    - умови ринкового ціноутворення та фактори, що впливають на них;

    - особливості забезпечення трудовими ресурсами туристичних підприємств;

    - особливості ціноутворення на різних видах ринків;

    - складові ціни і фактори, що впливають на неї;

    - методи контролю і регулювання цін з боку держави;

    вміти: - користуватися спеціальною та науково-методичною літературою;

    - розраховувати собівартість туристичного продукту та надавати пропозиції щодо керування витратами на виробництво;

    - оцінювати використання основних і оборотних фондів підприємства туристичної галузі;

    - аналізувати фінансові результати діяльності туристичних підприємств.


  • Змістовий модуль 1

    Економіка туристичної галузі

  • Змістовий модуль 2

    Економіка туристичних підприємств та ціноутворення

  • Підсумковий контроль

    • Запитання до іспиту або заліку,
    • підсумкове тестування