Фізична хімія біополімерів
Метою викладання навчальної дисципліни «Фізична хімія біополімерів» є навчити студентів на основі знань головних розділів фізичної хімії біополімерів зв’язувати хімічні та фізичні явища, що відбуваються в розчинах біополімерів; вміти оцінювати вплив структури, фізичного стану та гнучкості макромолекул на фізико-хімічні
властивості біополімерів. Основними завданнями вивчення дисципліни« Фізична хімія біополімерів» є засвоєння сучасних теоретичних уявлень про структуру, фізико-хімічні властивості та методи дослідження біополімерів.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
знати: фізико-хімічні властивості розчинів біополімерів як високомолекулярних сполук; структуру та фізичний стан біополімерів; методи дослідження структури біополімерів; термодинамічні та кінетичні характеристики процесу розчинення біополімерів.
вміти: розраховувати основні фізико-хімічні властивості розчинів біополімерів; проводити фізико-хімічний експеримент в обсязі лабораторних занять; використовувати знання і навички, одержанні при вивченні курсу, для вирішення теоретичних та експериментальних завдань при проходженні спеціальних
дисциплін, також в подальшій трудовій діяльності.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні досягти таких компетентностей:
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу (ЗК 1).
Здатність вчитися та опановувати сучасними знаннями (ЗК 2).
Здатність працювати у команді (ЗК 3).
Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій (ЗК 5).
Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел (ЗК 10).
Відкритість до застосування хімічних знань та вмінь в широкому діапазоні майбутніх місць роботи та в повсякденному житті (ЗК 14).
Здатність здійснювати математичні розрахунки, оцінку та аналіз помилок, правильно використовувати одиниці та способи представлення даних (ЗК 15).
Навички до представлення комплексних даних усно та письмово (ЗК 16).
Здатність застосовувати знання і розуміння математики та природничих наук для вирішення якісних та кількісних проблем у хімії (СК 1).
Здатність розпізнавати та аналізувати проблеми, застосовувати обґрунтовані методи розв'язання проблем, приймати обґрунтовані рішення в області хімії (СК 2).
Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт, виходячи із вимог хімічної метрології та професійних стандартів у галузі хімії (СК 3).
Здатність застосовувати сучасні методи аналізу даних (СК 5).
Здатність здійснювати типові хімічні лабораторні дослідження (СК 7).
Здатність здійснювати кількісні вимірювання фізико-хімічних величин, описувати, аналізувати та критично оцінювати експериментальні дані (СК 8).
Здатність використовувати стандартне хімічне обладнання (СК 9).
Здатність до опановування нових областей хімії шляхом самостійного навчання (СК 10).
Розуміння ключових хімічних понять, основних фактів, концепцій, принципів і теорій, що стосуються природничих наук та наук про життя і землю, для забезпечення можливості надалі глибоко розуміти спеціалізовані області хімії (СК12).
Вміння застосовувати знання і розуміння для вирішення якісних та кількісних проблем відомої природи (СК13).
Міждисциплінарні зв’язки. Знання, отримані студентами з дисциплін: «Неорганічна хімія», «Аналітична хімія», «Органічна хімія», «Фізична хімія», «Колоїдна хімія», «Хімія високомолекулярних сполук» є підґрунтям для засвоєння курсу «Фізична хімія біополімерів».
Навчальна дисципліна «Фізична хімія біополімерів» забезпечує студентів знаннями та компетентностями, необхідними для вивчення навчальних дисциплін «Фізичні методи
дослідження речовин», «Хімічні процеси в живих організмах», «Біологічно активні речовини», сприяє успішності проходження студентами виробничих практик і подальшої
професійної діяльності.
властивості біополімерів. Основними завданнями вивчення дисципліни« Фізична хімія біополімерів» є засвоєння сучасних теоретичних уявлень про структуру, фізико-хімічні властивості та методи дослідження біополімерів.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
знати: фізико-хімічні властивості розчинів біополімерів як високомолекулярних сполук; структуру та фізичний стан біополімерів; методи дослідження структури біополімерів; термодинамічні та кінетичні характеристики процесу розчинення біополімерів.
вміти: розраховувати основні фізико-хімічні властивості розчинів біополімерів; проводити фізико-хімічний експеримент в обсязі лабораторних занять; використовувати знання і навички, одержанні при вивченні курсу, для вирішення теоретичних та експериментальних завдань при проходженні спеціальних
дисциплін, також в подальшій трудовій діяльності.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні досягти таких компетентностей:
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу (ЗК 1).
Здатність вчитися та опановувати сучасними знаннями (ЗК 2).
Здатність працювати у команді (ЗК 3).
Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій (ЗК 5).
Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел (ЗК 10).
Відкритість до застосування хімічних знань та вмінь в широкому діапазоні майбутніх місць роботи та в повсякденному житті (ЗК 14).
Здатність здійснювати математичні розрахунки, оцінку та аналіз помилок, правильно використовувати одиниці та способи представлення даних (ЗК 15).
Навички до представлення комплексних даних усно та письмово (ЗК 16).
Здатність застосовувати знання і розуміння математики та природничих наук для вирішення якісних та кількісних проблем у хімії (СК 1).
Здатність розпізнавати та аналізувати проблеми, застосовувати обґрунтовані методи розв'язання проблем, приймати обґрунтовані рішення в області хімії (СК 2).
Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт, виходячи із вимог хімічної метрології та професійних стандартів у галузі хімії (СК 3).
Здатність застосовувати сучасні методи аналізу даних (СК 5).
Здатність здійснювати типові хімічні лабораторні дослідження (СК 7).
Здатність здійснювати кількісні вимірювання фізико-хімічних величин, описувати, аналізувати та критично оцінювати експериментальні дані (СК 8).
Здатність використовувати стандартне хімічне обладнання (СК 9).
Здатність до опановування нових областей хімії шляхом самостійного навчання (СК 10).
Розуміння ключових хімічних понять, основних фактів, концепцій, принципів і теорій, що стосуються природничих наук та наук про життя і землю, для забезпечення можливості надалі глибоко розуміти спеціалізовані області хімії (СК12).
Вміння застосовувати знання і розуміння для вирішення якісних та кількісних проблем відомої природи (СК13).
Міждисциплінарні зв’язки. Знання, отримані студентами з дисциплін: «Неорганічна хімія», «Аналітична хімія», «Органічна хімія», «Фізична хімія», «Колоїдна хімія», «Хімія високомолекулярних сполук» є підґрунтям для засвоєння курсу «Фізична хімія біополімерів».
Навчальна дисципліна «Фізична хімія біополімерів» забезпечує студентів знаннями та компетентностями, необхідними для вивчення навчальних дисциплін «Фізичні методи
дослідження речовин», «Хімічні процеси в живих організмах», «Біологічно активні речовини», сприяє успішності проходження студентами виробничих практик і подальшої
професійної діяльності.