Нульова секція
Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування компетентностей стосовно виконання ділових операцій та угод з використанням електронних засобів.
Завданнями дисципліни є вивчення теоретичних і практичних засад електронної комерції, типів електронних платежів, методів захисту інформації; набуття вмінь оцінювати стан електронної торгівлі з метою створення стратегічних конкурентних переваг для організації.
Об’єктом навчальної дисципліни є ділові операцій та угоди, що здійснюються з використанням сучасних електронних засобів.
Предметом навчальної дисципліни є методологічні й методичні інструменти побудови та дослідження систем електронної комерції для підвищення ефективності функціонування економічних систем в сучасних умовах розвитку ринкового середовища.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
знати:
-
поняття «електронного бізнесу» і «електронної комерції»;
-
особливостей бізнес-моделей електронної комерції;
-
платіжних та фінансових систем Інтернету;
-
класифікації і загальних характеристик електронних систем
-
взаєморозрахунків;
-
українських систем електронних платежів;
-
методології та технології реалізації маркетингових заходів в мережі
-
Інтернет;
-
особливостей і переваг Інтернет-маркетингу;
-
елементів електронного ринку;
-
особливостей віртуальних підприємств;
-
тактичних прийомів електронної комерції;
вміти:
-
використовувати сучасні мережні інформаційні продукти;
-
здійснювати організацію зв’язків підприємства у мережі;
-
застосовувати методи ціноутворення в електронній комерції;
-
здійснювати побудову нейронних мереж різної структури і
-
складності;
-
розробляти рекламні кампанії в мережі;
-
використовувати методи реалізації банерної реклами;
-
розробляти концептуальні положення з організації віртуального
-
представництва підприємства у мережі;
-
проводити детальний аналіз витрат на розробку віртуального
-
представництва підприємства;
-
обґрунтувати доцільність розробки проекту на підставі оцінки та
-
аналізу прибутковості та економічного ефекту від проекту;
-
використовувати платіжні системи для розрахунків через Інтернет;
-
створювати багатофункціональні Web-сайти для здійснення
-
комерційної діяльності в мережі Інтернет;
-
виконувати ділові операції та угоди з використанням сучасних
-
електронних засобів та прикладних програм побудови систем
-
комерційної діяльності в мережі Інтернет.