Salta al contenido principal
Panel lateral
Búsqueda de curso
Cerrar
Búsqueda de curso
Selector de búsqueda de entrada
Español - Internacional (es)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Entrar
Технології Public Relation
Búsqueda de curso
Cerrar
Búsqueda de curso
Selector de búsqueda de entrada
Abrir índice del curso
Abrir cajón de bloques
Inicio
Cursos
Факультети, кафедри
Соцiологiї та управлiння факультет
Кафедра політології
Технології Public Relation
Perfilado de sección
Seleccionar sección General
Colapsar
Expandir
General
Colapsar todo
Expandir todo
Seleccionar actividad Форум новин
Форум новин
Foro
Ідентфікатор приєднання до zoom-конференції 630 921 3237
Пароль LepskaN
Seleccionar actividad ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКЛАДАЧА
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКЛАДАЧА
Archivo
Seleccionar actividad ПРЕЗЕНТАЦІЯ КУРСУ ТЕХНОЛОГІЇ РR
ПРЕЗЕНТАЦІЯ КУРСУ ТЕХНОЛОГІЇ РR
Archivo
Seleccionar actividad РОБОЧА ПРОГРАМА ТЕХНОЛОГІЇ ПР + титул
РОБОЧА ПРОГРАМА ТЕХНОЛОГІЇ ПР + титул
Archivo
Seleccionar actividad СИЛАБУС ТЕХНОЛОГІЇ PR
СИЛАБУС ТЕХНОЛОГІЇ PR
Archivo
Seleccionar actividad Інформаційні ресурси
Інформаційні ресурси
Archivo
Seleccionar actividad ЛІТЕРАТУРА ДО КУРСУ ТЕХНОЛОГІЇ PR
ЛІТЕРАТУРА ДО КУРСУ ТЕХНОЛОГІЇ PR
Archivo
Seleccionar actividad ЛЕПСЬКА Н.В. Методичний посібник до курсу
ЛЕПСЬКА Н.В. Методичний посібник до курсу
Archivo
Seleccionar actividad Примак Т. О. PR для менеджерів і маркетологів. [текст] : навч. посіб. – К. : «Центр учбової літератури», 2013. – 202 с.
Примак Т. О. PR для менеджерів і маркетологів. [текст] : навч. посіб. – К. : «Центр учбової літератури», 2013. – 202 с.
Archivo
Seleccionar actividad Примак Т. О. Паблік рилейшнз у бізнесі : навч. посіб. / Т. О. Примак. — К. : КНЕУ, 2006. — 176 с.
Примак Т. О. Паблік рилейшнз у бізнесі : навч. посіб. / Т. О. Примак. — К. : КНЕУ, 2006. — 176 с.
URL
Seleccionar actividad Тихомирова Є.Б. Зв’язки з громадськістю: Навчальний посібник. – Київ: НМЦВО, 2001 – 560 с.
Тихомирова Є.Б. Зв’язки з громадськістю: Навчальний посібник. – Київ: НМЦВО, 2001 – 560 с.
URL
Seleccionar actividad Стати Уорреном Баффетом д/ф (2017)
Стати Уорреном Баффетом д/ф (2017)
URL
Seleccionar actividad У голові у Білла / документальний серіал (2019)
У голові у Білла / документальний серіал (2019)
URL
Seleccionar actividad Найвеличніший фільм з усіх, що будь-коли продавалися ( 2011)
Найвеличніший фільм з усіх, що будь-коли продавалися ( 2011)
URL
Seleccionar actividad Сімейка Джонсів (х/ф, 2009)
Сімейка Джонсів (х/ф, 2009)
URL
Seleccionar actividad Тут курять (х/ф, 2005)
Тут курять (х/ф, 2005)
URL
Seleccionar actividad "Хвіст крутить собакою" (х/ф, 1997)
"Хвіст крутить собакою" (х/ф, 1997)
URL
Seleccionar actividad ПОЧНИ З ПОЧАТКУ (х/ф, 2018)
ПОЧНИ З ПОЧАТКУ (х/ф, 2018)
URL
Seleccionar actividad "Доброго ранку" (Morning Glory, х/ф, 2010)
"Доброго ранку" (Morning Glory, х/ф, 2010)
URL
Seleccionar actividad Х/ф "Закулісні ігри" (2012)
Х/ф "Закулісні ігри" (2012)
URL
Seleccionar actividad Х/ф "Гра змінилася" (2012)
Х/ф "Гра змінилася" (2012)
URL
Seleccionar actividad х/ф БРЕКЗИТ
х/ф БРЕКЗИТ
URL
Seleccionar sección Змістовий модуль 1 Public Relations: методологічні основи, суб’єкти і об’єкти РR-діяльності
Colapsar
Expandir
Змістовий модуль 1 Public Relations: методологічні основи, суб’єкти і об’єкти РR-діяльності
Seleccionar actividad ТЕМА 1. ЩО ТАКЕ PR?
ТЕМА 1. ЩО ТАКЕ PR?
Archivo
Seleccionar actividad ПРЕЗЕНТАЦІЯ З ТЕМИ ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ ІНСТИТУТУ PR У США (с/р)
ПРЕЗЕНТАЦІЯ З ТЕМИ ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ ІНСТИТУТУ PR У США (с/р)
Archivo
Seleccionar actividad сайт PR - музею
сайт PR - музею
URL
Seleccionar actividad ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 1
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 1
Archivo
Seleccionar actividad ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 1
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 1
Tarea
Seleccionar actividad ОСТАННЄ ІНТЕРВ'Ю Е.БЕРНЕЙЗА
ОСТАННЄ ІНТЕРВ'Ю Е.БЕРНЕЙЗА
URL
Seleccionar actividad ЯК НАРОДЖУВАВСЯ СУЧАСНИЙ PR
ЯК НАРОДЖУВАВСЯ СУЧАСНИЙ PR
URL
Seleccionar actividad СТОЛІТТЯ ЕГОЇЗМУ д/ф ВВС
СТОЛІТТЯ ЕГОЇЗМУ д/ф ВВС
URL
Seleccionar actividad Едвард Бернейз ПРОПАГАНДА (стислий огляд книги)
Едвард Бернейз ПРОПАГАНДА (стислий огляд книги)
URL
Seleccionar actividad ТЕСТ ДО ЗМ 1
ТЕСТ ДО ЗМ 1
Cuestionario
Seleccionar sección Змістовий модуль 2 PR-комунікації в організаціях.
Colapsar
Expandir
Змістовий модуль 2 PR-комунікації в організаціях.
Seleccionar actividad ТЕМА 2. КОМУНІКАЦІЇ В ПР pptx
ТЕМА 2. КОМУНІКАЦІЇ В ПР pptx
Archivo
Seleccionar actividad ТЕМА 3. Інформаційно-комунікаційні процеси в суспільстві. Громадська думка як структурний елемент PR
ТЕМА 3. Інформаційно-комунікаційні процеси в суспільстві. Громадська думка як структурний елемент PR
Archivo
Seleccionar actividad Вимоги до написання есе
Вимоги до написання есе
URL
Seleccionar actividad Як писати есе?
Як писати есе?
URL
Seleccionar actividad ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 2
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 2
Archivo
Seleccionar actividad ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 2
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 2
Tarea
Seleccionar actividad САЙТ Міжнародної асоціації РR (IPRA)
САЙТ Міжнародної асоціації РR (IPRA)
URL
Seleccionar actividad CАЙТ Європейської конфедерації PR (CERP)
CАЙТ Європейської конфедерації PR (CERP)
URL
Seleccionar actividad Х/ф "Великий шоумен"
Х/ф "Великий шоумен"
URL
Seleccionar actividad ІСТОРІЯ ФІНЕАСА БАРНУМА
ІСТОРІЯ ФІНЕАСА БАРНУМА
URL
Seleccionar actividad Х/ф "Ефект Мандели"
Х/ф "Ефект Мандели"
URL
Seleccionar actividad Витворення «зомбіаудиторії»: як виникла і у що перетворилася путінська пропаганда
Витворення «зомбіаудиторії»: як виникла і у що перетворилася путінська пропаганда
URL
Seleccionar actividad фрагмент з х/ф ХВІСТ КРУТИТЬ СОБАКОЮ (обгрунтування війни))
фрагмент з х/ф ХВІСТ КРУТИТЬ СОБАКОЮ (обгрунтування війни))
URL
Seleccionar actividad Сказ про Ваню і Миколу (рос. пропаганда)
Сказ про Ваню і Миколу (рос. пропаганда)
URL
Seleccionar actividad Мультфільм "Микола та Іван" (наша відповідь на рос. пропаганду)
Мультфільм "Микола та Іван" (наша відповідь на рос. пропаганду)
URL
Seleccionar actividad фрагмент з х/ф ХВІСТ КРУТИТЬ СОБАКОЮ (сюжет про монтаж кадру з дівчинкою)
фрагмент з х/ф ХВІСТ КРУТИТЬ СОБАКОЮ (сюжет про монтаж кадру з дівчинкою)
URL
Seleccionar actividad Ефект натовпу на прикладі метрономів
Ефект натовпу на прикладі метрономів
URL
Seleccionar actividad "Джинса"
"Джинса"
URL
Seleccionar actividad Як тобою маніпулюють?
Як тобою маніпулюють?
URL
Seleccionar actividad Ефекти мас-медіа
Ефекти мас-медіа
URL
Seleccionar actividad Маніпулятивні методи в рекламі
Маніпулятивні методи в рекламі
URL
Seleccionar actividad ТЕСТ ДО ЗМ 2
ТЕСТ ДО ЗМ 2
Cuestionario
Seleccionar sección ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 3 Технологічне аспекти Public Realations.
Colapsar
Expandir
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 3 Технологічне аспекти Public Realations.
Seleccionar actividad ЛЕКЦІЯ 4 ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В PR
ЛЕКЦІЯ 4 ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В PR
Archivo
Seleccionar actividad ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 3
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 3
Archivo
Seleccionar actividad ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 3
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 3
Tarea
Seleccionar actividad х/ф БРЕКЗИТ (2019) (для прикладу вивчення громадської думки та проведення фокус-групи)
х/ф БРЕКЗИТ (2019) (для прикладу вивчення громадської думки та проведення фокус-групи)
URL
Seleccionar actividad Вимір ефективності PR: 8 показників
Вимір ефективності PR: 8 показників
URL
Seleccionar actividad Цільова аудиторія: повний гайд з визначення, пошуку та комунікації
Цільова аудиторія: повний гайд з визначення, пошуку та комунікації
URL
Seleccionar actividad Як визначити цільову аудиторію?
Як визначити цільову аудиторію?
URL
Seleccionar actividad Цільова аудиторія театру ляльок від Уляни Мороз | T-fishing
Цільова аудиторія театру ляльок від Уляни Мороз | T-fishing
URL
Seleccionar actividad Як комунікує Red Bull (кейс)
Як комунікує Red Bull (кейс)
URL
Seleccionar actividad Як комунікують ювелірні бренди ( Bulgari, Pandora і Tiffany&Co)
Як комунікують ювелірні бренди ( Bulgari, Pandora і Tiffany&Co)
URL
Seleccionar actividad ТЕСТ ДО ЗМ 3
ТЕСТ ДО ЗМ 3
Cuestionario
Seleccionar sección ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 4 PR - технології в політиці. Іміджмейкінг і брендінг.
Colapsar
Expandir
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 4 PR - технології в політиці. Іміджмейкінг і брендінг.
Seleccionar actividad ЛЕКЦІЯ 5 Практика комунікацій та технології в PR
ЛЕКЦІЯ 5 Практика комунікацій та технології в PR
Archivo
Seleccionar actividad ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ №4
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ №4
Archivo
Seleccionar actividad ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 4
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 4
Tarea
Seleccionar actividad Ukraine now: історія створення нового бренду України (ВІДЕО) 2018
Ukraine now: історія створення нового бренду України (ВІДЕО) 2018
URL
Seleccionar actividad Рекламний проморолик про туристичну Україну 2021
Рекламний проморолик про туристичну Україну 2021
URL
Seleccionar actividad Промо-ролик іміджування України (вересень 2021)
Промо-ролик іміджування України (вересень 2021)
URL
Seleccionar actividad Україна перезавантажує бренд Ukraine NOW 2020
Україна перезавантажує бренд Ukraine NOW 2020
URL
Seleccionar actividad Ukraine NOW Новий брендинг України 2018
Ukraine NOW Новий брендинг України 2018
URL
Seleccionar actividad Amazing Ukraine - Open for Tourism 2018
Amazing Ukraine - Open for Tourism 2018
URL
Seleccionar actividad Украина в Лондоне презентовала туристический промо-ролик 2015
Украина в Лондоне презентовала туристический промо-ролик 2015
URL
Seleccionar actividad Промо-ролик про Україну до “Євробачення-2017»
Промо-ролик про Україну до “Євробачення-2017»
URL
Seleccionar actividad Промо-ролик Незалежної України (2016)
Промо-ролик Незалежної України (2016)
URL
Seleccionar actividad Рекламний проморолик про Україну 2015
Рекламний проморолик про Україну 2015
URL
Seleccionar actividad Рекламний ролик Україна 2012
Рекламний ролик Україна 2012
URL
Seleccionar actividad відеозвернення В.Зеленського щодо перезапуску бренду України (2020)
відеозвернення В.Зеленського щодо перезапуску бренду України (2020)
URL
Seleccionar actividad Відео Всеукраїнський форум «Україна 30. Імідж України»
Відео Всеукраїнський форум «Україна 30. Імідж України»
URL
Seleccionar actividad Імідж України на Заході. Чи сприймають нас рівними? | Климпуш-Цинцадзе, Щербина |ефір від 22 квітня 2021 р.
Імідж України на Заході. Чи сприймають нас рівними? | Климпуш-Цинцадзе, Щербина |ефір від 22 квітня 2021 р.
URL
Seleccionar actividad Д. Богуш. Вплив Євромайдану на імідж України
Д. Богуш. Вплив Євромайдану на імідж України
URL
Seleccionar actividad ТЕСТ ДО ЗМ 4
ТЕСТ ДО ЗМ 4
Cuestionario
Seleccionar sección Підсумковий контроль
Colapsar
Expandir
Підсумковий контроль
Seleccionar actividad КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ
Archivo
Seleccionar actividad ЗАЛІКОВИЙ ТЕСТ
ЗАЛІКОВИЙ ТЕСТ
Cuestionario
Seleccionar sección ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ (пропонується на вибір студента виконати ідз 1 або ідз 2)
Colapsar
Expandir
ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ (пропонується на вибір студента виконати ідз 1 або ідз 2)
Seleccionar actividad МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 1
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 1
Archivo
Seleccionar actividad ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ 1
ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ 1
Tarea
Seleccionar actividad Індивідуальне завдання 2
Індивідуальне завдання 2
Tarea