Passer au contenu principal
Panneau latéral
Recherche de cours
Fermer
Recherche de cours
Activer/désactiver la saisie de recherche
Français (fr)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Connexion
Технології Public Relation
Recherche de cours
Fermer
Recherche de cours
Activer/désactiver la saisie de recherche
Ouvrir l’index du cours
Ouvrir le tiroir des blocs
Accueil
Cours
Факультети, кафедри
Соцiологiї та управлiння факультет
Кафедра політології
Технології Public Relation
Résumé de section
Sélectionner la section Généralités
Replier
Déplier
Généralités
Tout replier
Tout déplier
Sélectionner l’activité Форум новин
Форум новин
Forum
Ідентфікатор приєднання до zoom-конференції 630 921 3237
Пароль LepskaN
Sélectionner l’activité ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКЛАДАЧА
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКЛАДАЧА
Fichier
Sélectionner l’activité ПРЕЗЕНТАЦІЯ КУРСУ ТЕХНОЛОГІЇ РR
ПРЕЗЕНТАЦІЯ КУРСУ ТЕХНОЛОГІЇ РR
Fichier
Sélectionner l’activité РОБОЧА ПРОГРАМА ТЕХНОЛОГІЇ ПР + титул
РОБОЧА ПРОГРАМА ТЕХНОЛОГІЇ ПР + титул
Fichier
Sélectionner l’activité СИЛАБУС ТЕХНОЛОГІЇ PR
СИЛАБУС ТЕХНОЛОГІЇ PR
Fichier
Sélectionner l’activité Інформаційні ресурси
Інформаційні ресурси
Fichier
Sélectionner l’activité ЛІТЕРАТУРА ДО КУРСУ ТЕХНОЛОГІЇ PR
ЛІТЕРАТУРА ДО КУРСУ ТЕХНОЛОГІЇ PR
Fichier
Sélectionner l’activité ЛЕПСЬКА Н.В. Методичний посібник до курсу
ЛЕПСЬКА Н.В. Методичний посібник до курсу
Fichier
Sélectionner l’activité Примак Т. О. PR для менеджерів і маркетологів. [текст] : навч. посіб. – К. : «Центр учбової літератури», 2013. – 202 с.
Примак Т. О. PR для менеджерів і маркетологів. [текст] : навч. посіб. – К. : «Центр учбової літератури», 2013. – 202 с.
Fichier
Sélectionner l’activité Примак Т. О. Паблік рилейшнз у бізнесі : навч. посіб. / Т. О. Примак. — К. : КНЕУ, 2006. — 176 с.
Примак Т. О. Паблік рилейшнз у бізнесі : навч. посіб. / Т. О. Примак. — К. : КНЕУ, 2006. — 176 с.
URL
Sélectionner l’activité Тихомирова Є.Б. Зв’язки з громадськістю: Навчальний посібник. – Київ: НМЦВО, 2001 – 560 с.
Тихомирова Є.Б. Зв’язки з громадськістю: Навчальний посібник. – Київ: НМЦВО, 2001 – 560 с.
URL
Sélectionner l’activité Стати Уорреном Баффетом д/ф (2017)
Стати Уорреном Баффетом д/ф (2017)
URL
Sélectionner l’activité У голові у Білла / документальний серіал (2019)
У голові у Білла / документальний серіал (2019)
URL
Sélectionner l’activité Найвеличніший фільм з усіх, що будь-коли продавалися ( 2011)
Найвеличніший фільм з усіх, що будь-коли продавалися ( 2011)
URL
Sélectionner l’activité Сімейка Джонсів (х/ф, 2009)
Сімейка Джонсів (х/ф, 2009)
URL
Sélectionner l’activité Тут курять (х/ф, 2005)
Тут курять (х/ф, 2005)
URL
Sélectionner l’activité "Хвіст крутить собакою" (х/ф, 1997)
"Хвіст крутить собакою" (х/ф, 1997)
URL
Sélectionner l’activité ПОЧНИ З ПОЧАТКУ (х/ф, 2018)
ПОЧНИ З ПОЧАТКУ (х/ф, 2018)
URL
Sélectionner l’activité "Доброго ранку" (Morning Glory, х/ф, 2010)
"Доброго ранку" (Morning Glory, х/ф, 2010)
URL
Sélectionner l’activité Х/ф "Закулісні ігри" (2012)
Х/ф "Закулісні ігри" (2012)
URL
Sélectionner l’activité Х/ф "Гра змінилася" (2012)
Х/ф "Гра змінилася" (2012)
URL
Sélectionner l’activité х/ф БРЕКЗИТ
х/ф БРЕКЗИТ
URL
Sélectionner la section Змістовий модуль 1 Public Relations: методологічні основи, суб’єкти і об’єкти РR-діяльності
Replier
Déplier
Змістовий модуль 1 Public Relations: методологічні основи, суб’єкти і об’єкти РR-діяльності
Sélectionner l’activité ТЕМА 1. ЩО ТАКЕ PR?
ТЕМА 1. ЩО ТАКЕ PR?
Fichier
Sélectionner l’activité ПРЕЗЕНТАЦІЯ З ТЕМИ ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ ІНСТИТУТУ PR У США (с/р)
ПРЕЗЕНТАЦІЯ З ТЕМИ ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ ІНСТИТУТУ PR У США (с/р)
Fichier
Sélectionner l’activité сайт PR - музею
сайт PR - музею
URL
Sélectionner l’activité ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 1
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 1
Fichier
Sélectionner l’activité ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 1
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 1
Devoir
Sélectionner l’activité ОСТАННЄ ІНТЕРВ'Ю Е.БЕРНЕЙЗА
ОСТАННЄ ІНТЕРВ'Ю Е.БЕРНЕЙЗА
URL
Sélectionner l’activité ЯК НАРОДЖУВАВСЯ СУЧАСНИЙ PR
ЯК НАРОДЖУВАВСЯ СУЧАСНИЙ PR
URL
Sélectionner l’activité СТОЛІТТЯ ЕГОЇЗМУ д/ф ВВС
СТОЛІТТЯ ЕГОЇЗМУ д/ф ВВС
URL
Sélectionner l’activité Едвард Бернейз ПРОПАГАНДА (стислий огляд книги)
Едвард Бернейз ПРОПАГАНДА (стислий огляд книги)
URL
Sélectionner l’activité ТЕСТ ДО ЗМ 1
ТЕСТ ДО ЗМ 1
Test
Sélectionner la section Змістовий модуль 2 PR-комунікації в організаціях.
Replier
Déplier
Змістовий модуль 2 PR-комунікації в організаціях.
Sélectionner l’activité ТЕМА 2. КОМУНІКАЦІЇ В ПР pptx
ТЕМА 2. КОМУНІКАЦІЇ В ПР pptx
Fichier
Sélectionner l’activité ТЕМА 3. Інформаційно-комунікаційні процеси в суспільстві. Громадська думка як структурний елемент PR
ТЕМА 3. Інформаційно-комунікаційні процеси в суспільстві. Громадська думка як структурний елемент PR
Fichier
Sélectionner l’activité Вимоги до написання есе
Вимоги до написання есе
URL
Sélectionner l’activité Як писати есе?
Як писати есе?
URL
Sélectionner l’activité ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 2
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 2
Fichier
Sélectionner l’activité ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 2
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 2
Devoir
Sélectionner l’activité САЙТ Міжнародної асоціації РR (IPRA)
САЙТ Міжнародної асоціації РR (IPRA)
URL
Sélectionner l’activité CАЙТ Європейської конфедерації PR (CERP)
CАЙТ Європейської конфедерації PR (CERP)
URL
Sélectionner l’activité Х/ф "Великий шоумен"
Х/ф "Великий шоумен"
URL
Sélectionner l’activité ІСТОРІЯ ФІНЕАСА БАРНУМА
ІСТОРІЯ ФІНЕАСА БАРНУМА
URL
Sélectionner l’activité Х/ф "Ефект Мандели"
Х/ф "Ефект Мандели"
URL
Sélectionner l’activité Витворення «зомбіаудиторії»: як виникла і у що перетворилася путінська пропаганда
Витворення «зомбіаудиторії»: як виникла і у що перетворилася путінська пропаганда
URL
Sélectionner l’activité фрагмент з х/ф ХВІСТ КРУТИТЬ СОБАКОЮ (обгрунтування війни))
фрагмент з х/ф ХВІСТ КРУТИТЬ СОБАКОЮ (обгрунтування війни))
URL
Sélectionner l’activité Сказ про Ваню і Миколу (рос. пропаганда)
Сказ про Ваню і Миколу (рос. пропаганда)
URL
Sélectionner l’activité Мультфільм "Микола та Іван" (наша відповідь на рос. пропаганду)
Мультфільм "Микола та Іван" (наша відповідь на рос. пропаганду)
URL
Sélectionner l’activité фрагмент з х/ф ХВІСТ КРУТИТЬ СОБАКОЮ (сюжет про монтаж кадру з дівчинкою)
фрагмент з х/ф ХВІСТ КРУТИТЬ СОБАКОЮ (сюжет про монтаж кадру з дівчинкою)
URL
Sélectionner l’activité Ефект натовпу на прикладі метрономів
Ефект натовпу на прикладі метрономів
URL
Sélectionner l’activité "Джинса"
"Джинса"
URL
Sélectionner l’activité Як тобою маніпулюють?
Як тобою маніпулюють?
URL
Sélectionner l’activité Ефекти мас-медіа
Ефекти мас-медіа
URL
Sélectionner l’activité Маніпулятивні методи в рекламі
Маніпулятивні методи в рекламі
URL
Sélectionner l’activité ТЕСТ ДО ЗМ 2
ТЕСТ ДО ЗМ 2
Test
Sélectionner la section ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 3 Технологічне аспекти Public Realations.
Replier
Déplier
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 3 Технологічне аспекти Public Realations.
Sélectionner l’activité ЛЕКЦІЯ 4 ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В PR
ЛЕКЦІЯ 4 ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В PR
Fichier
Sélectionner l’activité ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 3
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 3
Fichier
Sélectionner l’activité ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 3
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 3
Devoir
Sélectionner l’activité х/ф БРЕКЗИТ (2019) (для прикладу вивчення громадської думки та проведення фокус-групи)
х/ф БРЕКЗИТ (2019) (для прикладу вивчення громадської думки та проведення фокус-групи)
URL
Sélectionner l’activité Вимір ефективності PR: 8 показників
Вимір ефективності PR: 8 показників
URL
Sélectionner l’activité Цільова аудиторія: повний гайд з визначення, пошуку та комунікації
Цільова аудиторія: повний гайд з визначення, пошуку та комунікації
URL
Sélectionner l’activité Як визначити цільову аудиторію?
Як визначити цільову аудиторію?
URL
Sélectionner l’activité Цільова аудиторія театру ляльок від Уляни Мороз | T-fishing
Цільова аудиторія театру ляльок від Уляни Мороз | T-fishing
URL
Sélectionner l’activité Як комунікує Red Bull (кейс)
Як комунікує Red Bull (кейс)
URL
Sélectionner l’activité Як комунікують ювелірні бренди ( Bulgari, Pandora і Tiffany&Co)
Як комунікують ювелірні бренди ( Bulgari, Pandora і Tiffany&Co)
URL
Sélectionner l’activité ТЕСТ ДО ЗМ 3
ТЕСТ ДО ЗМ 3
Test
Sélectionner la section ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 4 PR - технології в політиці. Іміджмейкінг і брендінг.
Replier
Déplier
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 4 PR - технології в політиці. Іміджмейкінг і брендінг.
Sélectionner l’activité ЛЕКЦІЯ 5 Практика комунікацій та технології в PR
ЛЕКЦІЯ 5 Практика комунікацій та технології в PR
Fichier
Sélectionner l’activité ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ №4
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ №4
Fichier
Sélectionner l’activité ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 4
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 4
Devoir
Sélectionner l’activité Ukraine now: історія створення нового бренду України (ВІДЕО) 2018
Ukraine now: історія створення нового бренду України (ВІДЕО) 2018
URL
Sélectionner l’activité Рекламний проморолик про туристичну Україну 2021
Рекламний проморолик про туристичну Україну 2021
URL
Sélectionner l’activité Промо-ролик іміджування України (вересень 2021)
Промо-ролик іміджування України (вересень 2021)
URL
Sélectionner l’activité Україна перезавантажує бренд Ukraine NOW 2020
Україна перезавантажує бренд Ukraine NOW 2020
URL
Sélectionner l’activité Ukraine NOW Новий брендинг України 2018
Ukraine NOW Новий брендинг України 2018
URL
Sélectionner l’activité Amazing Ukraine - Open for Tourism 2018
Amazing Ukraine - Open for Tourism 2018
URL
Sélectionner l’activité Украина в Лондоне презентовала туристический промо-ролик 2015
Украина в Лондоне презентовала туристический промо-ролик 2015
URL
Sélectionner l’activité Промо-ролик про Україну до “Євробачення-2017»
Промо-ролик про Україну до “Євробачення-2017»
URL
Sélectionner l’activité Промо-ролик Незалежної України (2016)
Промо-ролик Незалежної України (2016)
URL
Sélectionner l’activité Рекламний проморолик про Україну 2015
Рекламний проморолик про Україну 2015
URL
Sélectionner l’activité Рекламний ролик Україна 2012
Рекламний ролик Україна 2012
URL
Sélectionner l’activité відеозвернення В.Зеленського щодо перезапуску бренду України (2020)
відеозвернення В.Зеленського щодо перезапуску бренду України (2020)
URL
Sélectionner l’activité Відео Всеукраїнський форум «Україна 30. Імідж України»
Відео Всеукраїнський форум «Україна 30. Імідж України»
URL
Sélectionner l’activité Імідж України на Заході. Чи сприймають нас рівними? | Климпуш-Цинцадзе, Щербина |ефір від 22 квітня 2021 р.
Імідж України на Заході. Чи сприймають нас рівними? | Климпуш-Цинцадзе, Щербина |ефір від 22 квітня 2021 р.
URL
Sélectionner l’activité Д. Богуш. Вплив Євромайдану на імідж України
Д. Богуш. Вплив Євромайдану на імідж України
URL
Sélectionner l’activité ТЕСТ ДО ЗМ 4
ТЕСТ ДО ЗМ 4
Test
Sélectionner la section Підсумковий контроль
Replier
Déplier
Підсумковий контроль
Sélectionner l’activité КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ
Fichier
Sélectionner l’activité ЗАЛІКОВИЙ ТЕСТ
ЗАЛІКОВИЙ ТЕСТ
Test
Sélectionner la section ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ (пропонується на вибір студента виконати ідз 1 або ідз 2)
Replier
Déplier
ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ (пропонується на вибір студента виконати ідз 1 або ідз 2)
Sélectionner l’activité МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 1
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 1
Fichier
Sélectionner l’activité ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ 1
ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ 1
Devoir
Sélectionner l’activité Індивідуальне завдання 2
Індивідуальне завдання 2
Devoir