Diagrama de temas

  • Основна інформація

    Програма вивчення навчальної дисципліни «ІЖ. Конвергентний ньюзрум» складена

    відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів напряму «Журналістика»

    Предметом вивчення навчальної дисципліни є конвергентний ньюзрум як редакція нового

    типу, що створена для забезпечення нових вимог сучасного медійного середовища в цілому.

    Міждисциплінарні зв’язки: курс «ІЖ. Конвергентний ньюзрум» пов’язаний із курсами

    «Новітні медіа», «Журналістська майстерність», «Методи і прийоми журналістської праці»,

    «Теорія журналістики», «Теорія і практика журналістської діяльності», «Професійні обов’язки

    газетяра», «Інтернет-журналістика», «Комунікаційні технології», «Проблематика ЗМІ»,

    «Тележурналістика», «Журналістська етика», «Пресова журналістика», «Нові комунікації»,

    «Оптимізація роботи онлайн-видань», «Веб-дизайн та HTML-програмування».

     Метою викладання навчальної дисципліни «ІЖ. Конвергентний ньюзрум» є:

    формування знань про поняття «конвергенцію», «мультимедіа», «нові медіа», їх особливості,

    взаємодію з традиційними медіа; отримання знань про поняття «конвергента журналістика» та

    «конвергентна редакція»; отримання знань щодо світових та локальних тенденцій розвитку

    ЗМІ, наслідків та перспектив цифрової революції та її впливу на щоденну діяльність

    журналіста; нових ролях сучасних журналістів; формування навичок створення

    мультимедійних текстів для різних медійних платформ, знання по особливості нової бізнес-

    моделі конвергентного ньюзруму.

    Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні ЗНАТИ:

    - основні відмінності новітніх та мультимедійних медіа від традиційних;

    - основні принципи роботи конвергентної редакції;

    - значення понять «інтерактивність» та «гіпертекстуальність»;

    - методи та прийоми створення мультимедійних новин, репортажів та інтерв’ю, їх

    особливості, способи та прийоми підвищення якості текстів;

    - методи використання відкритих джерел інформації – онлайн баз даних,

    - особливості роботи програмами по створенню відео та аудіо;

    - методи використання програм для створення інфографіки;

    - методи використання програм по створенню карт та програм по роботі з великими

    масивами даних;

    - нові ролі журналістів та їх функціональні особливості;

    - етичні засади журналістської праці для підготовки мультимедійного матеріалу.

    ВМІТИ:

    - знайти потрібну інформацію для створення журналістського тексту для конвергентного

    ЗМІ;

    - працювати з базами даних;

    - користуватися мультимедійними інструментами по створенню аудіо, відео та

    інфографіки;

    - знаходити теми для мультимедійних текстів;

    - створювати мультимедійні новини;

    - створювати мультимедійні репортажі;

    - проводити інтерв’ю;

    - володіти структурою журналістського матеріалу;

    - ефективно використовувати онлайн-сервіси по роботі з великими масивами даних;

    - створювати та редагувати власні тексти мультимедійних матеріалів.