Introduzione
Навчальна дисципліна «Основи управлінського консультування» спрямована на вивчення проблеми та перспективи ефективного використання послуг професійних консультантів; сформувати у студентів теоретичні знання та практичні навички з питань організації та здійснення управлінського консультування, які є необхідними для вірної орієнтації в питаннях надання консультаційних послуг, підбору консалтингових організацій та укладення консультаційних угод.
Метою викладання навчальної дисципліни «Основи управлінського консультування» є ознайомлення з сутністю та змістом консультаційної діяльності; вивчення теорії та практики проведення управлінського консультування; використання професійних консультантів; закріплення знань та розвиток навичок з практичного консультування.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Основи управлінського консультування» є набуття теоретичних знань з основ управлінського консультування, загальна характеристика системи її використання.
У процесі вивчення дисципліни студенти повинні:
Оволодіти компетенціями:
– здатність до проведення робіт управлінського консультування;
– здатність до роботи у системі управлінського консультування, що сприяє підвищенню ефективності виробничого процесу.
Знати:
– теоретичні основи управлінського консультування;
– завдання та методи управлінського консультування;
– можливості та обмеження консультування як виду професійної діяльності;
– процедуру пошуку та вибору консультаційної організації;
– методи оцінки результативності консультування
Вміти:
– вміти використовувати отриманні знання для здійснення консультаційної діяльності;
– аналізувати пропозиції консультантів;
– формувати умови консультаційних кейсів;
– встановлювати необхідні консультант-клієнтські відносини;
– використовувати на практиці рекомендації консультантів;
– аналізувати шляхи становлення та розвитку національного ринку консультаційних послуг.
Міждисциплінарні зв’язки. Дисципліна «Основи управлінського консультування» ґрунтується на знаннях, отриманих студентом після вивчення дисциплін, як «Макроекономіка», «Мікроекономіка», «Інформатика», «Менеджмент», «Маркетинг», «Регіональна економіка» та інші.