Généralités
Метою викладання навчальної дисципліни «Організація дозвілля дітей з особливими освітніми потребами» є ознайомлення студентів з теоретико-методичними засадами організації дозвілля дітей з особливими потребами, формування у студентів навичок модифікації та адаптації дозвіллєвих заходів відповідно до індивідуальних особливостей дошкільників з обмеженими можливостями здоров’я.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Організація дозвілля дітей з особливими освітніми потребами» є:
1) ознайомити студентів з теоретичною основою дозвіллєвої діяльності з дітьми з особливими потребами (поняття, складові, принципи, напрями, функції, моделі, форми та методи);
2) ознайомити студентів з історією та сучасним станом організації дозвілля для дітей з особливими потребами в системі спеціальних та інклюзивних дошкільних навчальних закладів в Україні і за кордоном;
3) забезпечити засвоєння студентами знань методичних засад соціально-педагогічної діяльності в контексті організації дозвілля з дошкільниками з особливими потребами;
4) сформувати у студентів уміння планувати та організовувати дозвіллєві заходи для колективів дітей з особливими потребами та для інклюзивних груп, що включають дітей з особливими потребами;
5) мотивувати студентів до засвоєння навичок організації дозвіллєвої діяльності шляхом створення індивідуальних мікропроектів та залучення до волонтерської роботи.