Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

          • Кафедра всесвітньої історії та міжнародних відносин

          • Кафедра давньої і нової історії України та методик...

            • archive

            • Давня та нова історія України (Історія та археолог...

            • Історія Революції Гідності листопад 2013 – лютий 2...

            • Методика роботи з історичними джерелам на уроках і...

            • Особливості роботи вчителя історії в умовах НУШ

            • Інтерактивні технології викладання історії у 10–11...

            • Проект "Новоросія" і сучасна російсько-українська...

              • General

              • Topic 1

              • Topic 2

                • PáginaЛекція 6. РОСІЙСЬКО-РАДЯНСЬКЕ ВИЗНАННЯ УКРАЇНИ

                • ArchivoЛекція 6

                • URLДепортації кримських татар 1944

                • URLМіф про дарований Крим і Донбас

                • TallerПрактичне заняття 6.ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКИЙ РЕГІОН У К...

                • PáginaЛекція 7. ПІВДЕНЬ УКРАЇНИ – ВІД ПРОГОЛОШЕННЯ НЕЗАЛ...

                • ArchivoЛекція 7.

                • URLНаїзд" РФ на Тузлу. Яйце Януковича. Помаранчева ре...

                • TallerПрактичне заняття 7. УКРАЇНА ЧИ "НОВОРОСІЯ"? ПИТАН...

                • URLІсторія українських майданів — від протестів на гр...

                • URLПерші спроби анексувати Крим

                • TallerПрактичне заняття 8. Російсько-радянське визнання ...

                • TallerПрактичне заняття 9. Сепаратистські прояви на Півд...

                • ArchivoРеволюція Гідності

                • PáginaЛекція 8. Проєкт "Новоросія" в гібридній війні РФ ...

                • ArchivoЛекція 8

                • URLАнатомія російсько-українського конфлікту (2014–20...

                • URLГібридна війна РФ у кіберпросторі проти України

                • URLГібридна війна Росії проти України – 100 років том...

                • URLГазові війни РФ проти України.

                • TallerПрактичне заняття 8. Гібридна війна РФ проти України

                • PáginaЛекція 9. Проєкт "Новоросія" і концепція "Руського...

                • ArchivoЛекція 9.

                • ArchivoРосійські імперські міфи щодо історії України

                • URLМіфи Русского міра - політтехнології

                • ArchivoНовітня історія України в сучасних російських підр...

                • TallerПрактичне заняття 9. “Історичні міфи та фальсифіка...

                • ArchivoАнексія Криму

                • ArchivoЗахист ДАП

                • ArchivoРусская Весна

                • URLСепаратистські рухи в ОРДЛО

                • URLБої за Донецький аеропорт

                • URLАто ч. 1

                • URLАТО ч.2

                • URLАТО ч. 3

                • ArchivoАТО - ООС

                • TallerПрактичне заняття 13. "Руський мір" - неоімперська...

                • URLВторгнення РФ в Україну

                • ArchivoІнформаційна війна РФ проти України

                • ArchivoІнформаційна війна РФ проти України

                • TallerПрактичне заняття 14. Передумови повномасштабного ...

                • TallerПрактичнее заняття 15. Повномасштабне вторгнення Р...

                • TallerПрактичне завдання 16. Проєкт "Новоросія" в воєнн...

                • TareaМетодичне забезпечення САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

                • CuestionarioТести №2

              • Topic 3

            • Алгоритми та евристики як засіб пізнання історії у...

            • Антиукраїнський характер шкільної історичної освіт...

            • Атестаційний екзамен (додаткова спеціальність сере...

            • Атестаційний екзамен (предметна спеціальність сере...

            • Вибіркові дисципліни ОР магістр, 014.03 Середня ос...

          • Кафедра джерелознавчих студій та суспільних комуні...

          • Кафедра новітньої історії України

          • Практична підготовка ФІМВ

          • Інформація, Стастистика ФІМВ

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Проект "Новоросія" і сучасна російсько-українська ...

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет історії та міжнародних відносин
  5. Кафедра давньої і нової історії України та методик...
  6. Проект "Новоросія" і сучасна російсько-українська...
  7. Topic 2
  8. Методичне забезпечення САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Методичне забезпечення САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Requisitos de finalización
Apertura: martes, 9 de mayo de 2023, 08:30
Cierre: miércoles, 17 de mayo de 2023, 16:00

Критерії оцінювання роботи:

а) ґрунтовна і чітка відповідь, що засвідчує знання фактичного матеріалу та володіння понятійним апаратом, з використанням  аналізу історичних  джерел та висновками;  – 5 балів;

б) ґрунтовна відповідь на аналітичне запитання, що засвідчує знання фактичного матеріалу,  володіння понятійним апаратом, з висновками – 4 бали,

в) студент надав часткову відповідь на аналітичне запитання; студент переходить на аналіз рубіжних тем; допущено помилки; відсутній висновок  – 3 бали;

г) основний зміст питання не розкрито, студент володіє епізодичними знаннями фактичного матеріалу з запропонованого аналітичного запитання  – 1–2 бали.

Вимоги до оформлення:

Максимальний обсяг відповіді на аналітичне запитання – 2 сторінки. Шрифт – Times New Roman (14, полуторний інтервал). Поля – по 20 мм.

ТЕМАТИКА: 

1. Доведіть або спростуйте тезу: «Концепція «Русского мира» – це  сучасна неоімперська стратегія РФ». Що можна вважати «інструментами м’якої сили» у концепції «русского мира»? Охарактеризуйте діяльність «інструментів м’якої сили» в Україні  у 2004-2013 рр. .

3. Назвіть мету, основні об’єкти, суб’єкти, приклади впровадження концепції «Русского мира» в економічному, суспільно-політичному, культурному, науковому, релігійному житті, у військовій сфері та ін. України на початку ХХІ ст. Відповідь слід оформити у вигляді таблиці

4. Поясніть, чому події «Русской весны» на території Донеччини та Луганщини завершилися проголошенням ДНР та ЛНР,  а на інших землях Півдня та Сходу України вдалося зупинити активну фазу сепаратиських рухів?

5. Спростуйте тезу сучасних російських політиків про те, що сучасна РФ є спадкоємицею Київської Русі.

6. Порівняйте сучасні російські імперські міфи з імперськими міфами російської історіографії царської доби.

7. Чи можна вважати підручники з історії Росії прикладом сучасної інформаційної війни РФ проти України? Відповідь аргументуйте, аналізуючи особливості викладу сюжетів, пов’язаних з історією України у російських підручниках з історії Росії .

8. Поміркуйте, чи можна стверджувати, що саме територія Півдня та Сходу України у 1991–2020 рр. стала основним об’єктом інформаційної війни РФ проти України? Чому?

9. Назвіть основні фейки, породжені російською пропагандою у 1991–2003 рр., 2004 р., 2005–2013 рр., 2013–2014 рр., 2015–2020 рр.

10.Визначте основну мету на методи проведення інформаційної війни РФ проти України за часів президентства В.Путіна у політичній, військовій, міжнародній, економічній, освітній, науковій, культурній сферах.

11.Наведіть приклади успішної боротьби української влади та громадянського суспільства з проявами інформаційної війни РФ у 2014–2020 рр.

12. Доведіть або спростуйте тезу: «Концепція «Русского мира» – це  сучасна неоімперська стратегія РФ». Що можна вважати «інструментами м’якої сили» у концепції «русского мира»? Охарактеризуйте діяльність «інструментів м’якої сили» в Україні  у 2004-2013 рр.

13. Назвіть мету, основні об’єкти, суб’єкти, приклади впровадження концепції «Русского мира» в економічному, суспільно-політичному, культурному, науковому, релігійному житті, у військовій сфері та ін. України на початку ХХІ ст. Відповідь слід оформити у вигляді таблиці

14. Поясніть, чому події «Русской весны» на території Донеччини та Луганщини завершилися проголошенням ДНР та ЛНР,  а на інших землях Півдня та Сходу України вдалося зупинити активну фазу сепаратистських рухів?

15.Чи можна вважати окупацію Криму та війну на Донбасі проявом гібридної війни РФ проти України? Відповідь аргументуйте.

16.Чому у 2014 р. Україна виявилася неготовою для протидії збройній агресії РФ? Які причинно-наслідкові зв’язки можна простежити?

17.Проілюструйте фактами спроби РФ представити конфлікт на Сході України як внутрішній або громадянську війну. Назвіть зовнішньополітичні, економічні, військові дії РФ у цьому напрямку.

18. Порівняйте зміни в Україні та в інших країнах Центрально-Східної Європи в кінці 1980-х – на початку 1990-х рр. Чому у пострадянський період країни Центрально-Східної Європи змогли досягти значно вищого рівня розвитку, ніж Україна?

19. Поміркуйте, чому саме Південь та Схід України в 1991–2013 рр. стали центрами сепаратизму? Які помилки української влади уможливили появу сепаратизму на Півдні, Сході України, в Криму?


Actividad previa
Практичне завдання 16. Проєкт "Новоросія" в воєнних реаліях та риториці Кремля в сучасній російсько-українській війні.
Próxima actividad
Тести №2
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles