Завдання для тих хто в окупації для добору балів за 1 модуль. Завдання можуть виконувати студенти, які набрали менше 10 балів за 1 Модуль.

Критерії оцінювання роботи:

а) ґрунтовна і чітка відповідь на аналітичне запитання, що засвідчує знання фактичного матеріалу та володіння понятійним апаратом, з використанням  аналізу історичних  джерел та висновками;  – 5 балів;

б) ґрунтовна відповідь на аналітичне запитання, що засвідчує знання фактичного матеріалу,  володіння понятійним апаратом, з висновками – 4 бали,

в) студент надав часткову відповідь на аналітичне запитання; студент переходить на аналіз рубіжних тем; допущено помилки; відсутній висновок  – 3 бали;

г) основний зміст питання не розкрито, студент володіє епізодичними знаннями фактичного матеріалу з запропонованого аналітичного запитання  – 1–2 бали.

д) плагіат - 0 балів.

Вимоги до оформлення:

Максимальний обсяг відповіді на аналітичне запитання – 2 сторінки. Шрифт – Times New Roman (14, полуторний інтервал). Поля – по 20 мм.

УВАГА! ЗА ДОПОМОГОЮ ЦИХ ЗАВДАНЬ МОЖНА ДОБИРАТИ БАЛИ, ЯКЩО У СТУДЕНТА ЗА ПЕРШИЙ МОДУЛЬ МЕНШЕ 10 БАЛІВ!!!! ПІСЛЯ ТОГО ЯК СТУДЕНТ НАБРАВ 10 БАЛІВ, ІНШІ ЗАВДАННЯ НЕ ПЕРЕВІРЯТИМУТЬСЯ.  

АНАЛІТИЧНІ ЗАВДАННЯ (МОДУЛЬ 1) 

1.     Визначте спільне та відмінне в політиці Тимчасового уряду та більшовиків щодо статусу Півдня України (1917-1918 рр.).

2.     Порівняйте процеси інтеграції південноукраїнських земель в Українську Державу П. Скоропадського та в УНР доби ЦР.

3.     Доведіть чи спростуйте тезу жителя Олександрівська Г. Гордієнка про те, що в умовах Гетьманату «пропаганда української національної справи була нижче будь-якої оцінки».

4.     Порівняйте політику Центральної Ради та Гетьманату щодо Кримського півострова.

5.     Визначте особливості перебігу антигетьманського повстання в південноукраїнському регіоні (не менше п’яти особливостей).

6.     Доведіть або спростуйте тезу: Українська держава П. Скоропадського була спадкоємицею, а не запереченням Української Народної Республіки (на прикладі Півдня України).

7.     Чи відбулась «революція сприйняття по-більшовицьки» південноукраїнського регіону як частини України? Відповідь проілюструйте фактами.

8.     Охарактеризуйте еволюцію у ставленні до південноукраїнського регіону білогвардійських режимів Денікіна і Врангеля.

9.     Чи були шанси створити антирадянський союз махновців, білогвардійців та української влади? Історикам відомо про  переговори між представниками цих сил у 1919–1920 рр.

10. Доведіть чи спростуйте тезу: УСРР у складі СРСР була черговою маріонетковою республікою більшовиків.

11. Поміркуйте чому більшовики відмовились в 1920-их рр. від відновлення ДКР.

12. Чи можна вважати політику більшовицького режиму у 1919–1922 рр. в південноукраїнському регіоні як курс на відновлення "Новоросії"? Відповідь обґрунтуйте.

13. Чому, на вашу думку, при створенні СРСР більшовицька партія не пішла на механічне злиття України з Росією і за Україною залишилися формальні ознаки суверенітету: власна конституція, уряд, чітко означена територія, адміністративно-територіальний устрій?

14. Чи вдалося комуністичній владі після депортації кримських татар «зробити Крим новим Кримом зі своїм російським укладом»? Відповідь аргументуйте (не менше 7 аргументів).

15. Проаналізуйте зміни етнічного складу населення Півдня і Сходу України (за матеріалами всіх демографічних переписів з 1897 по 1989 рр.).

16. Поміркуйте, чому деякі історики називають 1991 рік – незавершеною революцією. Відповідь аргументуйте (не менше 5 аргументів).  В чому її здобутки та втрачені шанси?