Przejdź do głównej zawartości

Bloki

Pomiń Nawigacja

Nawigacja

  • Kokpit

    • Strona główna

    • Strony

      • Moje kursy

      • Tagi

      • PlikІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • Adres URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • Adres URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • Adres URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • Adres URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • Adres URLВідновлення пароля

      • PlikПам’ятка для користувача системи Moodle

      • PlikСистема оцінки курсу

      • Opinia zwrotnaОцінка якості курсу

    • Moje kursy

    • Kursy

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

          • Кафедра журналістики

            • archive

            • Трансформації медіа

            • Наукова журналістика крізь призму медіатворчості т...

            • Написання новин (Любченко Юлія Валеріївна)

            • Практика в професійній підготовці журналіста

            • "Фактчекінг у сучасних медіа"

            • Академічне письмо

            • Аналіз даних

            • Аналіз даних

            • Аналітична журналістика

            • Аналітична журналістика, 1 семестр

            • Атестація здобувачів ступеня вищої освіти магістра...

            • Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се...

              • Sekcja ogólna

              • Content module 1. The role of digital journalism i...

              • Змістовий модуль 2. Підготовка текстових і графічн...

              • Змістовий модуль 3. Вебсайт як базова цифрова плат...

              • Змістовий модуль 4. Створення крос- і трансмедійни...

                • PlikЛабораторні заняття ЗМ4

                • ZadanieЗМ 4. Завдання 1

                • ZadanieЗМ 4. Завдання 2

                • ZadanieЗМ 4. Завдання 3

                • TestЗМ 4. Бліц-тест

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Zamknij
    Przełącznik wyszukiwarki
  • Polski ‎(pl)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Zaloguj

Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се ...

Zamknij
Przełącznik wyszukiwarki
  1. Strona domowa
  2. Kursy
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра журналістики
  6. Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се...
  7. Змістовий модуль 4. Створення крос- і трансмедійни...
  8. ЗМ 4. Завдання 1

ЗМ 4. Завдання 1

Wymagania zaliczenia

Що зробити?


Опублікувати на тренувальному сайті власний великий текстовий матеріал (від 4400 знаків) аналітичного або художньо-публіцистичного спрямування. Бажано, із застосуванням прийомів сторітелінгу. 

Цей текст повинен мати заголовок, підзаголовок, тизер. Також він має бути фрагментований для зручності сприйняття (один факт або одна думка - один абзац), поділений на частини, містити виділення, врізки, гіперпосилання.

Надіслати у в онлайн-формі під цим завданням лінк на публікацію.

Увага! Поки що здаєте лише текст. Мультимедіа додаємо в наступному завданні!

Як зробити?


Якщо ви вирішили опанувати прийоми сторітелінгу, ознайомтеся з цими статтями:

  • Патрікєєва Н. Пишемо фічер у стилі Forbes. 9 кроків
  • Як змусити читача здригнутися – поради зі сторітелінгу від Джеймса Марсона

Також перегляньте приклади:
  • Жити чекаючи
  • "Смерть чи заміжжя": історії жінок, яких силою видали заміж
  • Найбільше тремтіла М.
  • «Пам’ятаю, як ділила два варених яйця на 15 частинок. Всі так раділи»
  • Повернення командирів: історії офіцерів з "Азовсталі", яких ненавидять у Росії
  • «Відновив борошномельну справу прадіда, якого розкуркулили»
  • Актор, режисер і співак: історія відомого у США тернополянина Макса Бадіна
  • "Не хочете йти у воєнкомат, бо там некваліфіковані? Йдіть до мене. Я кваліфікований". Історія ветерана з одеського ТЦК
Ось іще:
  • https://www.ukrinform.ua/rubric-other_news/1628249-zdobuv_slavi_yak_poet_a_na_hlib_zaroblyav_givopisom_foto_1915109.html
  • https://nasze-slowo.pl/tri-areshti-ivana-franka/
  • https://www.radiosvoboda.org/a/lesia-ukrainka-150-rokiv-nevidomi-fakty/31120122.html
Перш ніж готувати цей матеріал, перегляньте свою відповідь на 3 завдання у 2 темі, коли ви складали концепцію комплексу онлайн-повідомлень. Настав час почати її реалізовувати. В будь-якому випадку, варто обговорити задум заздалегідь із іншими студентами та викладачем.

Previous activity
Лабораторні заняття ЗМ4
Next activity
ЗМ 4. Завдання 2
Podsumowanie zasad przechowywania danych
Pobierz aplikację mobilną