Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

          • Кафедра журналістики

            • archive

            • Трансформації медіа

            • Наукова журналістика крізь призму медіатворчості т...

            • Написання новин (Любченко Юлія Валеріївна)

            • Практика в професійній підготовці журналіста

            • "Фактчекінг у сучасних медіа"

            • Академічне письмо

            • Аналіз даних

            • Аналіз даних

            • Аналітична журналістика

            • Аналітична журналістика, 1 семестр

            • Атестація здобувачів ступеня вищої освіти магістра...

            • Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се...

              • Загальне

              • Content module 1. The role of digital journalism i...

              • Змістовий модуль 2. Підготовка текстових і графічн...

              • Змістовий модуль 3. Вебсайт як базова цифрова плат...

              • Змістовий модуль 4. Створення крос- і трансмедійни...

                • ФайлЛабораторні заняття ЗМ4

                • ЗавданняЗМ 4. Завдання 1

                • ЗавданняЗМ 4. Завдання 2

                • ЗавданняЗМ 4. Завдання 3

                • ТестЗМ 4. Бліц-тест

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра журналістики
  6. Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се...
  7. Змістовий модуль 4. Створення крос- і трансмедійни...
  8. ЗМ 4. Завдання 2

ЗМ 4. Завдання 2

Умови завершення

Що зробити?

Додайте до текстової публікації, яку ви створили в попередньому завданні, кілька елементів мультимедіа. Надішліть на перевірку лінк на ваш матеріал і кілька речень обґрунтування своїх творчих рішень (чому саме такі мультимедіа ви додали).


Як зробити?


ЯКЩО ВИ ОБРАЛИ АУДІОФОРМАТ...

Ознайомтесь із матеріалом посібника "Мультимедійність в інтернет-журналістиці" на стор. 9-16.

Почитайте наукову статтю про подкасти в інтернет-медіа (завантажити внизу).

Подивіться, як працюють з аудіоформатом журналісти "Української правди": ПОДКАСТИ. Зверніть увагу на те, як вони оформлюють подкасти, як  презентують їх у соцмережах. Також прегляньте подкасти The Village Україна, BBC, Reporters, Куншт.

Після цього створіть власний подкаст і розмістіть його на Mixcloud або Soundcloud. Після цього ви зможете легко "вмонтувати" його у вашу інтернет-публікацію на сайті.


ЯКЩО ВИ ОБРАЛИ ВІДЕОФОРМАТ...

Прочитайте в посібнику "Мультимедійність в інтернет-журналістиці" стор. 22-32. 

Самостійно знайдіть на Youtube, в Instagram і Tik-Tok сторінки ЗМІ з журналістськими відео, перегляньте.

Підготуйте власний подібний відеоматеріал, опублікуйте його спочатку на Youtube, потім додайте до вашої текстової публікації на сайті training.newmedia.zp.ua.

"Сировиною" для вашого відео може послугувати будь-яка самостійно здобута інформація репортажного характеру або щось із інтернету. Якщо послуговуєтесь чужою інформацією, не забудьте подати посилання на джерела.


ЯКЩО ВИ ОБРАЛИ ГРАФІКУ...

Прочитайте в посібнику "Мультимедійність в інтернет-журналістиці" стор. 39-53 стор.

За допомогою програми Canva, або будь-якої іншої подібної програми, створіть інфографіку і додайте її до вашої інтернет-публікації, завантаживши на сайт або за допомогою гіперпосилання на вебресурс, де ви її розмістили. 

Бажано, щоб ця інфографіка розширювала зміст вашої публікації, містила цінну, корисну для людей інформацію. Рекомендовані джерела, звідки можна брати дані: сайт Українські традиції, ВСВІТІ, результати соц. досліджень Центру Разумкова, українська Вікіпедія, Енциклопедія Сучасної України, сайт Літцентр.


Замість інфографіки можна виготовити карикатури, фотожаби, меми.

Для натхнення: 

  • https://www.radiosvoboda.org/a/politychna-karykatura-satyra/31209132.html
  • https://wz.lviv.ua/cartoon
  • https://www.kyivpost.com/uk/category/cartoon-uk
  • https://suspilne.media/316156-sob-uvijsli-v-istoriu-vijni-boec-z-harkova-v-okopah-malue-karikaturi/


  • Подкасти в інтернет-медіа.pdf Подкасти в інтернет-медіа.pdf
    27 січня 2024, 12:52 PM
Попередня секція
ЗМ 4. Завдання 1
Наступна секція
ЗМ 4. Завдання 3
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток