Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

          • Кафедра журналістики

            • archive

            • Трансформації медіа

            • Наукова журналістика крізь призму медіатворчості т...

            • Написання новин (Любченко Юлія Валеріївна)

            • Практика в професійній підготовці журналіста

            • "Фактчекінг у сучасних медіа"

            • Академічне письмо

            • Аналіз даних

            • Аналіз даних

            • Аналітична журналістика

            • Аналітична журналістика, 1 семестр

            • Атестація здобувачів ступеня вищої освіти магістра...

            • Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се...

              • Загальне

              • Content module 1. The role of digital journalism i...

              • Змістовий модуль 2. Підготовка текстових і графічн...

              • Змістовий модуль 3. Вебсайт як базова цифрова плат...

              • Змістовий модуль 4. Створення крос- і трансмедійни...

                • ФайлЛабораторні заняття ЗМ4

                • ЗавданняЗМ 4. Завдання 1

                • ЗавданняЗМ 4. Завдання 2

                • ЗавданняЗМ 4. Завдання 3

                • ТестЗМ 4. Бліц-тест

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра журналістики
  6. Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се...
  7. Змістовий модуль 4. Створення крос- і трансмедійни...
  8. ЗМ 4. Завдання 1

ЗМ 4. Завдання 1

Умови завершення

Що зробити?


Опублікувати на тренувальному сайті власний великий текстовий матеріал (від 4400 знаків) аналітичного або художньо-публіцистичного спрямування. Бажано, із застосуванням прийомів сторітелінгу. 

Цей текст повинен мати заголовок, підзаголовок, тизер. Також він має бути фрагментований для зручності сприйняття (один факт або одна думка - один абзац), поділений на частини, містити виділення, врізки, гіперпосилання.

Надіслати у в онлайн-формі під цим завданням лінк на публікацію.

Увага! Поки що здаєте лише текст. Мультимедіа додаємо в наступному завданні!

Як зробити?


Якщо ви вирішили опанувати прийоми сторітелінгу, ознайомтеся з цими статтями:

  • Патрікєєва Н. Пишемо фічер у стилі Forbes. 9 кроків
  • Як змусити читача здригнутися – поради зі сторітелінгу від Джеймса Марсона

Також перегляньте приклади:
  • Жити чекаючи
  • "Смерть чи заміжжя": історії жінок, яких силою видали заміж
  • Найбільше тремтіла М.
  • «Пам’ятаю, як ділила два варених яйця на 15 частинок. Всі так раділи»
  • Повернення командирів: історії офіцерів з "Азовсталі", яких ненавидять у Росії
  • «Відновив борошномельну справу прадіда, якого розкуркулили»
  • Актор, режисер і співак: історія відомого у США тернополянина Макса Бадіна
  • "Не хочете йти у воєнкомат, бо там некваліфіковані? Йдіть до мене. Я кваліфікований". Історія ветерана з одеського ТЦК
Ось іще:
  • https://www.ukrinform.ua/rubric-other_news/1628249-zdobuv_slavi_yak_poet_a_na_hlib_zaroblyav_givopisom_foto_1915109.html
  • https://nasze-slowo.pl/tri-areshti-ivana-franka/
  • https://www.radiosvoboda.org/a/lesia-ukrainka-150-rokiv-nevidomi-fakty/31120122.html
Перш ніж готувати цей матеріал, перегляньте свою відповідь на 3 завдання у 2 темі, коли ви складали концепцію комплексу онлайн-повідомлень. Настав час почати її реалізовувати. В будь-якому випадку, варто обговорити задум заздалегідь із іншими студентами та викладачем.

Попередня секція
Лабораторні заняття ЗМ4
Наступна секція
ЗМ 4. Завдання 2
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток