Przejdź do głównej zawartości

Bloki

Pomiń Nawigacja

Nawigacja

  • Kokpit

    • Strona główna

    • Strony

      • Moje kursy

      • Tagi

      • PlikІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • Adres URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • Adres URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • Adres URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • Adres URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • Adres URLВідновлення пароля

      • PlikПам’ятка для користувача системи Moodle

      • PlikСистема оцінки курсу

      • Opinia zwrotnaОцінка якості курсу

    • Moje kursy

    • Kursy

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

          • Кафедра журналістики

            • archive

            • Трансформації медіа

            • Наукова журналістика крізь призму медіатворчості т...

            • Написання новин (Любченко Юлія Валеріївна)

            • Практика в професійній підготовці журналіста

            • "Фактчекінг у сучасних медіа"

            • Академічне письмо

            • Аналіз даних

            • Аналіз даних

            • Аналітична журналістика

            • Аналітична журналістика, 1 семестр

            • Атестація здобувачів ступеня вищої освіти магістра...

            • Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се...

              • Sekcja ogólna

              • Content module 1. The role of digital journalism i...

              • Змістовий модуль 2. Підготовка текстових і графічн...

              • Змістовий модуль 3. Вебсайт як базова цифрова плат...

              • Змістовий модуль 4. Створення крос- і трансмедійни...

                • PlikЛабораторні заняття ЗМ4

                • ZadanieЗМ 4. Завдання 1

                • ZadanieЗМ 4. Завдання 2

                • ZadanieЗМ 4. Завдання 3

                • TestЗМ 4. Бліц-тест

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Zamknij
    Przełącznik wyszukiwarki
  • Polski ‎(pl)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Zaloguj

Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се ...

Zamknij
Przełącznik wyszukiwarki
  1. Strona domowa
  2. Kursy
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра журналістики
  6. Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се...
  7. Змістовий модуль 4. Створення крос- і трансмедійни...
  8. ЗМ 4. Завдання 2

ЗМ 4. Завдання 2

Wymagania zaliczenia

Що зробити?

Додайте до текстової публікації, яку ви створили в попередньому завданні, кілька елементів мультимедіа. Надішліть на перевірку лінк на ваш матеріал і кілька речень обґрунтування своїх творчих рішень (чому саме такі мультимедіа ви додали).


Як зробити?


ЯКЩО ВИ ОБРАЛИ АУДІОФОРМАТ...

Ознайомтесь із матеріалом посібника "Мультимедійність в інтернет-журналістиці" на стор. 9-16.

Почитайте наукову статтю про подкасти в інтернет-медіа (завантажити внизу).

Подивіться, як працюють з аудіоформатом журналісти "Української правди": ПОДКАСТИ. Зверніть увагу на те, як вони оформлюють подкасти, як  презентують їх у соцмережах. Також прегляньте подкасти The Village Україна, BBC, Reporters, Куншт.

Після цього створіть власний подкаст і розмістіть його на Mixcloud або Soundcloud. Після цього ви зможете легко "вмонтувати" його у вашу інтернет-публікацію на сайті.


ЯКЩО ВИ ОБРАЛИ ВІДЕОФОРМАТ...

Прочитайте в посібнику "Мультимедійність в інтернет-журналістиці" стор. 22-32. 

Самостійно знайдіть на Youtube, в Instagram і Tik-Tok сторінки ЗМІ з журналістськими відео, перегляньте.

Підготуйте власний подібний відеоматеріал, опублікуйте його спочатку на Youtube, потім додайте до вашої текстової публікації на сайті training.newmedia.zp.ua.

"Сировиною" для вашого відео може послугувати будь-яка самостійно здобута інформація репортажного характеру або щось із інтернету. Якщо послуговуєтесь чужою інформацією, не забудьте подати посилання на джерела.


ЯКЩО ВИ ОБРАЛИ ГРАФІКУ...

Прочитайте в посібнику "Мультимедійність в інтернет-журналістиці" стор. 39-53 стор.

За допомогою програми Canva, або будь-якої іншої подібної програми, створіть інфографіку і додайте її до вашої інтернет-публікації, завантаживши на сайт або за допомогою гіперпосилання на вебресурс, де ви її розмістили. 

Бажано, щоб ця інфографіка розширювала зміст вашої публікації, містила цінну, корисну для людей інформацію. Рекомендовані джерела, звідки можна брати дані: сайт Українські традиції, ВСВІТІ, результати соц. досліджень Центру Разумкова, українська Вікіпедія, Енциклопедія Сучасної України, сайт Літцентр.


Замість інфографіки можна виготовити карикатури, фотожаби, меми.

Для натхнення: 

  • https://www.radiosvoboda.org/a/politychna-karykatura-satyra/31209132.html
  • https://wz.lviv.ua/cartoon
  • https://www.kyivpost.com/uk/category/cartoon-uk
  • https://suspilne.media/316156-sob-uvijsli-v-istoriu-vijni-boec-z-harkova-v-okopah-malue-karikaturi/


  • Подкасти в інтернет-медіа.pdf Подкасти в інтернет-медіа.pdf
    27 stycznia 2024, 12:52
Previous activity
ЗМ 4. Завдання 1
Next activity
ЗМ 4. Завдання 3
Podsumowanie zasad przechowywania danych
Pobierz aplikację mobilną