Теоретичне завдання 5

Завдання 1. Згадати і записати (зі свого життєвого досвіду) приклади ситуацій зі сфери обслуговування:

1. Поганий сервіс.

2. Нормальний сервіс.

3. Відмінний сервіс.

Як діяли ті, хто Вас обслуговував.  Як це впливало на ефективність їх роботи.

Аналізуючи ситуації, зверніть увагу на наступне, чи погоджуєтесь Ви з цим:

1. Поганий сервіс - найчастіше «невиправдані очікування»: очікував, що буде якась послуга, а її немає.

2. Нормальний сервіс - просто «виправдані очікування», але сприймається часто як «нічого видатного, швидше за середньо», ми готові не звертати на це увагу.

3. Відмінний сервіс - часто це навіть не «понад наших очікувань», а просто людське ставлення.  Це те, що запам'ятовується надовго.  І це те, до чого варто прагнути.