Теоретичне завдання 5
Завдання 1. Згадати і записати (зі свого життєвого досвіду) приклади ситуацій зі сфери обслуговування:
1. Поганий сервіс.
2. Нормальний сервіс.
3. Відмінний сервіс.
Як діяли ті, хто Вас обслуговував. Як це впливало на ефективність їх роботи.
Аналізуючи ситуації, зверніть увагу на наступне, чи погоджуєтесь Ви з цим:
1. Поганий сервіс - найчастіше «невиправдані очікування»: очікував, що буде якась послуга, а її немає.
2. Нормальний сервіс - просто «виправдані очікування», але сприймається часто як «нічого видатного, швидше за середньо», ми готові не звертати на це увагу.
3. Відмінний сервіс - часто це навіть не «понад наших очікувань», а просто людське ставлення. Це те, що запам'ятовується надовго. І це те, до чого варто прагнути.