Практичне завдання 2
Практичне завдання: Аналіз мовленнєвих порушень та розробка корекційних вправ для осіб з РАС. |
Вимоги до виконання та оформлення: Підготувати комплексну таблицю, де буде відображено: 1. Схема Організації Емоційного Контакту: Розробіть структуровану схему, яка показує кроки організації емоційного контакту та співпраці з дітьми з аутизмом, включаючи техніки та підходи для різних рівнів афективних порушень. 2. Таблиця Методів Формування Активного Ставлення: Створіть таблицю з методами та техніками, які сприяють формуванню активного ставлення дітей з аутизмом до навколишнього середовища, а також стратегіями попередження негативних емоцій. 3. План Підготовки до Шкільного Навчання: Розробіть структурований план, що включає етапи підготовки дітей з аутизмом до шкільного навчання та розвитку комунікативних навичок. 4. Візуалізація Роботи над Стереотипами: Створіть інфографіку або схему, що демонструє методи роботи над стереотипами та ігровою діяльністю у дітей з аутизмом. 5. Схема Розвитку Мовленнєвих Навичок (продовження): Включіть в схему етапи та методи логотерапії, підходи до розвитку читання та письма, а також засоби вдосконалення мовленнєвого сприйняття та виразності. 6. Організація Логопедичної Роботи: Розробіть діаграму або таблицю, що відображає структуру логопедичної роботи, включаючи фронтальну та індивідуальну роботу, а також вказівки щодо комплексного підходу. 7. План Ефективної Корекційно-Розвиваючої Роботи: Створіть план, який описує організаційні аспекти корекційно-розвиваючої роботи з дітьми з аутизмом, включаючи стратегії, техніки та координацію з іншими фахівцями. |
Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: Глибоке розуміння теми (максимум 2 бали): За показ детального розуміння аутизму, його впливу на мовленнєвий та емоційний розвиток, а також вміння інтегрувати ці знання в розробку матеріалів. Якість та організація матеріалу (максимум 2 бали): За чітку організацію і структурованість виконаних завдань, включаючи таблиці, схеми та інфографіки, з легкістю для розуміння та використання. Оригінальність та творчий підхід (максимум 2 бали): За демонстрацію оригінальності та креативності у підходах до візуалізації інформації, включаючи інноваційні методи представлення складних концепцій. Практичне застосування знань (максимум 2 бали): За здатність застосувати теоретичні знання на практиці, особливо у створенні реалістичних планів і стратегій для роботи з дітьми з аутизмом. Аналітичні та дослідницькі навички (максимум 2 бали): За глибокий аналіз і обгрунтування вибору методів, технік, і підходів, що відображаються у створених матеріалах.ритеріями: |
10 |