Практичне завдання 3
Практичне завдання: Дослідити та розробити комплексний підхід до корекції мовленнєвих порушень у дітей з дитячим церебральним паралічем (ДЦП). |
Вимоги до виконання та оформлення: Дослідити та розробити комплексний підхід до корекції мовленнєвих порушень у дітей з дитячим церебральним паралічем (ДЦП). Аналіз психолого-педагогічної характеристики дітей з ДЦП: Опишіть основні психологічні та педагогічні аспекти, які слід враховувати при роботі з дітьми з ДЦП. Зібрати інформацію про різні форми ДЦП (спастичну, гіперкінетичну тощо) та їх вплив на мовленнєвий розвиток. Обстеження мовлення дитини з ДЦП: Розробіть план обстеження імпресивного та експресивного мовлення. Визначте ключові аспекти для оцінки: фонетико-фонематичні, лексико-граматичні та зв'язне мовлення. Розробка корекційного плану: На основі результатів обстеження розробіть індивідуальний план корекційно-логопедичного впливу. Включіть конкретні методики та прийоми для усунення виявлених порушень, зокрема методику Вестлайка та Разерфорда. Практична реалізація: Проведіть демонстраційне заняття, використовуючи одну з вибраних методик корекції. Поясніть, чому ця методика є ефективною для конкретного типу порушень мовлення, виявлених у дитини з ДЦП. |
Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: Глибоке розуміння теми (2 бали): Ясне та всебічне розуміння психолого-педагогічних аспектів, пов'язаних з ДЦП, і їх впливу на мовленнєвий розвиток. Якісний аналіз мовленнєвих порушень (2 бали): Детальний аналіз імпресивного та експресивного мовлення, включаючи всі аспекти мовленнєвої діяльності. Ретельно розроблений корекційний план (2 бали): Чітко визначені цілі, методики та прийоми корекції, зорієнтовані на конкретні потреби дітей з ДЦП. Ефективне використання методик (2 бали): Застосування перевірених методик, таких як методика Вестлайка та Разерфорда, адаптованих до індивідуальних потреб дитини. Практична демонстрація (2 бали): Успішне проведення демонстраційного заняття, що відображає розуміння та вміння застосувати вибрані методики. |
10 |