Практичне завдання 3

Практичне завдання:

Дослідити та розробити комплексний підхід до корекції мовленнєвих порушень у дітей з дитячим церебральним паралічем (ДЦП).

Вимоги до виконання та оформлення:

Дослідити та розробити комплексний підхід до корекції мовленнєвих порушень у дітей з дитячим церебральним паралічем (ДЦП).

Аналіз психолого-педагогічної характеристики дітей з ДЦП:

Опишіть основні психологічні та педагогічні аспекти, які слід враховувати при роботі з дітьми з ДЦП.

Зібрати інформацію про різні форми ДЦП (спастичну, гіперкінетичну тощо) та їх вплив на мовленнєвий розвиток.

Обстеження мовлення дитини з ДЦП:

Розробіть план обстеження імпресивного та експресивного мовлення.

Визначте ключові аспекти для оцінки: фонетико-фонематичні, лексико-граматичні та зв'язне мовлення.

Розробка корекційного плану:

На основі результатів обстеження розробіть індивідуальний план корекційно-логопедичного впливу.

Включіть конкретні методики та прийоми для усунення виявлених порушень, зокрема методику Вестлайка та Разерфорда.

Практична реалізація:

Проведіть демонстраційне заняття, використовуючи одну з вибраних методик корекції.

Поясніть, чому ця методика є ефективною для конкретного типу порушень мовлення, виявлених у дитини з ДЦП.

Максимальна кількість балів

нараховується за такими критеріями:

Глибоке розуміння теми (2 бали): Ясне та всебічне розуміння психолого-педагогічних аспектів, пов'язаних з ДЦП, і їх впливу на мовленнєвий розвиток.

Якісний аналіз мовленнєвих порушень (2 бали): Детальний аналіз імпресивного та експресивного мовлення, включаючи всі аспекти мовленнєвої діяльності.

Ретельно розроблений корекційний план (2 бали): Чітко визначені цілі, методики та прийоми корекції, зорієнтовані на конкретні потреби дітей з ДЦП.

Ефективне використання методик (2 бали): Застосування перевірених методик, таких як методика Вестлайка та Разерфорда, адаптованих до індивідуальних потреб дитини.

Практична демонстрація (2 бали): Успішне проведення демонстраційного заняття, що відображає розуміння та вміння застосувати вибрані методики.

10