Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

            • archive

            • Промоція у світовому медіапросторі

            • Медіавиробництво 2 курс (Микитів Галина Володимир...

            • Редакторсько-видавнича діяльність (Горбенко Інна ...

            • Риторичні основи журналістики

            • Атестаційний екзамен

            • Вибіркова. Основи академічного письма.

            • Видавнича діяльність у сфері реклами та ПР

            • Видавнича справа та редагування

            • Видавничі стандарти

            • Візуальна комунікація в інтернет-мережі

            • Вступ до спеціальності "Редакторсько-видавнича дія...

            • Маркетингові стратегії видавничої діяльності

              • Загальне

              • Змістовий модуль 1

              • Змістовий модуль 2

              • Змістовий модуль 3

              • Змістовий модуль 4

                • ФайлЛекція Буктрейлери

                • Завданнязавдання до плану 9

                • ФайлПрактичне 9

                • ФайлПрактичне 10-11

                • ЗавданняЗавдання до практичного 10-11

              • Лекції

              • Індивідуальна робота

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра журналістики

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Маркетингові стратегії видавничої діяльності

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра видавничої справи та редагування
  6. Маркетингові стратегії видавничої діяльності
  7. Змістовий модуль 4
  8. Завдання до практичного 10-11

Завдання до практичного 10-11

Умови завершення
Початок приймання: четвер 11 квітня 2024 00:00 AM

Відсутнім на парі - презентація до теорії

Заняття 10-11

 

Тема: Буктрейлери як маркетингова стратегія.

1. Визначення, види буктрейлерів.

2. Функції і вимоги до створення буктрейлерів

 

Практичне завдання 1. Зробити порівняльний аналіз 2 буктрейлерів одного видавництва

Практичне завдання 2. Зробити аналіз 2 буктрейлерів на книги одного українського автора

Практичне завдання 3. Зробити аналіз 2 буктрейлерів на книги (оригінальні або перекладні) одного зарубіжного автора

 

 

Критерії аналізу буктрейлеру:

1)      наявність інформації про видання (автор, назва книги, видавництво, дата виходу);

2)      тривалість буктрейлера (від 1 до 2,5 хвилин);

3)      розкриття короткого змісту книги (за відеороликом можна зрозуміти основну сюжетну лінію);

4)      особливості візуального ряду (слайд-шоу, анімація, повноцінний відеоролик);

5)      вибір музичного супроводу (відповідність темі твору та настрою відеоролику);

6)      елемент співучасті (залучення уваги глядача шляхом ведення оповіді від першої особи та звернення до аудиторії);

7)      наявність або відсутність тексту в кадрі, дублювання написаного голосом;

8)      вибір оформлення текстових елементів (гарнітура, кегель, накреслення, наявність плашки тощо);

9)      (не)бажання купити (прочитати) книгу після перегляду

 

Література

1.                Лекція Буктрейлери https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=5872#section-4

2.                Бессараб А. Буктрейлер як нове явище у сфері соціальних комунікацій. Держава та регіони. Соціальні комунікації. 2014. № 1–2. С. 159–163. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_1-2_33

3.                Буктрейлер: від реклами до мистецтва. Запорізька обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. М. Горького. URL : https://ru.calameo.com/read/004294774339474f9b47f

4.                Варданян М. Буктрейлер як засіб підвищення читацької активності майбутніх учителів початкової школи у навчанні дитячої літератури. Інформаційні технології і засоби навчання. 2018. Т. 64, № 2. С. 39–47. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_64_2_6

5.                Воробель С. Буктрейлер як новий жанр популяризації книги. Шкільна бібліотека. 2012. № 21–22. С. 70–73.

6.                Заїченко Т. Бібліотечний буктрейлер. Вісник Книжкової палати. 2014. №4. С.52. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_4_18

7.                Косачова О. Буктрейлер як ефективний медіаресурс сучасної бібліотеки. Вісник Книжкової палати. 2014. №10. С. 15–18. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_10_7

8.                Патра С. Буктрейлер як засіб реклами книговидавничої продукції. URL : https://uu.edu.ua/buktreileri

9.                Словник нових бібліотечних термінів / уклад. В. Осипенко. Київ, 2013. URL : http://ru.calameo.com/read/000693638d7bc4c171c7c

 

 

 

 


Попередня секція
Практичне 10-11
Наступна секція
Індивідуальна робота
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток