Vai al contenuto principale

Blocchi

Salta Navigazione

Navigazione

  • Dashboard

    • Home del sito

    • Pagine del sito

      • I miei corsi

      • Tag

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CartellaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • I miei corsi

    • Corsi

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

            • archive

            • Промоція у світовому медіапросторі

            • Медіавиробництво 2 курс (Микитів Галина Володимир...

            • Редакторсько-видавнича діяльність (Горбенко Інна ...

            • Риторичні основи журналістики

            • Атестаційний екзамен

            • Вибіркова. Основи академічного письма.

            • Видавнича діяльність у сфері реклами та ПР

            • Видавнича справа та редагування

            • Видавничі стандарти

            • Візуальна комунікація в інтернет-мережі

            • Вступ до спеціальності "Редакторсько-видавнича дія...

            • Маркетингові стратегії видавничої діяльності

              • Introduzione

              • Змістовий модуль 1

              • Змістовий модуль 2

              • Змістовий модуль 3

              • Змістовий модуль 4

                • FileЛекція Буктрейлери

                • Compitoзавдання до плану 9

                • FileПрактичне 9

                • FileПрактичне 10-11

                • CompitoЗавдання до практичного 10-11

              • Лекції

              • Індивідуальна робота

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра журналістики

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Chiudi
    Attiva/disattiva input di ricerca
  • Italiano ‎(it)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Login

Маркетингові стратегії видавничої діяльності

Chiudi
Attiva/disattiva input di ricerca
  1. Home
  2. Corsi
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра видавничої справи та редагування
  6. Маркетингові стратегії видавничої діяльності
  7. Змістовий модуль 4
  8. Завдання до практичного 10-11

Завдання до практичного 10-11

Aggregazione dei criteri
Aperto: giovedì, 11 aprile 2024, 00:00

Відсутнім на парі - презентація до теорії

Заняття 10-11

 

Тема: Буктрейлери як маркетингова стратегія.

1. Визначення, види буктрейлерів.

2. Функції і вимоги до створення буктрейлерів

 

Практичне завдання 1. Зробити порівняльний аналіз 2 буктрейлерів одного видавництва

Практичне завдання 2. Зробити аналіз 2 буктрейлерів на книги одного українського автора

Практичне завдання 3. Зробити аналіз 2 буктрейлерів на книги (оригінальні або перекладні) одного зарубіжного автора

 

 

Критерії аналізу буктрейлеру:

1)      наявність інформації про видання (автор, назва книги, видавництво, дата виходу);

2)      тривалість буктрейлера (від 1 до 2,5 хвилин);

3)      розкриття короткого змісту книги (за відеороликом можна зрозуміти основну сюжетну лінію);

4)      особливості візуального ряду (слайд-шоу, анімація, повноцінний відеоролик);

5)      вибір музичного супроводу (відповідність темі твору та настрою відеоролику);

6)      елемент співучасті (залучення уваги глядача шляхом ведення оповіді від першої особи та звернення до аудиторії);

7)      наявність або відсутність тексту в кадрі, дублювання написаного голосом;

8)      вибір оформлення текстових елементів (гарнітура, кегель, накреслення, наявність плашки тощо);

9)      (не)бажання купити (прочитати) книгу після перегляду

 

Література

1.                Лекція Буктрейлери https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=5872#section-4

2.                Бессараб А. Буктрейлер як нове явище у сфері соціальних комунікацій. Держава та регіони. Соціальні комунікації. 2014. № 1–2. С. 159–163. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_1-2_33

3.                Буктрейлер: від реклами до мистецтва. Запорізька обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. М. Горького. URL : https://ru.calameo.com/read/004294774339474f9b47f

4.                Варданян М. Буктрейлер як засіб підвищення читацької активності майбутніх учителів початкової школи у навчанні дитячої літератури. Інформаційні технології і засоби навчання. 2018. Т. 64, № 2. С. 39–47. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_64_2_6

5.                Воробель С. Буктрейлер як новий жанр популяризації книги. Шкільна бібліотека. 2012. № 21–22. С. 70–73.

6.                Заїченко Т. Бібліотечний буктрейлер. Вісник Книжкової палати. 2014. №4. С.52. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_4_18

7.                Косачова О. Буктрейлер як ефективний медіаресурс сучасної бібліотеки. Вісник Книжкової палати. 2014. №10. С. 15–18. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_10_7

8.                Патра С. Буктрейлер як засіб реклами книговидавничої продукції. URL : https://uu.edu.ua/buktreileri

9.                Словник нових бібліотечних термінів / уклад. В. Осипенко. Київ, 2013. URL : http://ru.calameo.com/read/000693638d7bc4c171c7c

 

 

 

 


Attività precedente
Практичне 10-11
Attività successiva
Індивідуальна робота
Riepilogo della conservazione dei dati
Ottieni l'app mobile