Завдання до практичного 10-11
Відсутнім на парі - презентація до теорії
Заняття 10-11
Тема: Буктрейлери як маркетингова стратегія.
1. Визначення, види буктрейлерів.
2. Функції і вимоги до створення буктрейлерів
Практичне завдання 1. Зробити порівняльний аналіз 2 буктрейлерів одного видавництва
Практичне завдання 2. Зробити аналіз 2 буктрейлерів на книги одного українського автора
Практичне завдання 3. Зробити аналіз 2 буктрейлерів на книги (оригінальні або перекладні) одного зарубіжного автора
Критерії аналізу буктрейлеру:
1) наявність інформації про видання (автор, назва книги, видавництво, дата виходу);
2) тривалість буктрейлера (від 1 до 2,5 хвилин);
3) розкриття короткого змісту книги (за відеороликом можна зрозуміти основну сюжетну лінію);
4) особливості візуального ряду (слайд-шоу, анімація, повноцінний відеоролик);
5) вибір музичного супроводу (відповідність темі твору та настрою відеоролику);
6) елемент співучасті (залучення уваги глядача шляхом ведення оповіді від першої особи та звернення до аудиторії);
7) наявність або відсутність тексту в кадрі, дублювання написаного голосом;
8) вибір оформлення текстових елементів (гарнітура, кегель, накреслення, наявність плашки тощо);
9) (не)бажання купити (прочитати) книгу після перегляду
Література
1. Лекція Буктрейлери https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=5872#section-4
2. Бессараб А. Буктрейлер як нове явище у сфері соціальних комунікацій. Держава та регіони. Соціальні комунікації. 2014. № 1–2. С. 159–163. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_1-2_33
3. Буктрейлер: від реклами до мистецтва. Запорізька обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. М. Горького. URL : https://ru.calameo.com/read/004294774339474f9b47f
4. Варданян М. Буктрейлер як засіб підвищення читацької активності майбутніх учителів початкової школи у навчанні дитячої літератури. Інформаційні технології і засоби навчання. 2018. Т. 64, № 2. С. 39–47. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_64_2_6
5. Воробель С. Буктрейлер як новий жанр популяризації книги. Шкільна бібліотека. 2012. № 21–22. С. 70–73.
6. Заїченко Т. Бібліотечний буктрейлер. Вісник Книжкової палати. 2014. №4. С.52. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_4_18
7. Косачова О. Буктрейлер як ефективний медіаресурс сучасної бібліотеки. Вісник Книжкової палати. 2014. №10. С. 15–18. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_10_7
8. Патра С. Буктрейлер як засіб реклами книговидавничої продукції. URL : https://uu.edu.ua/buktreileri
9. Словник нових бібліотечних термінів / уклад. В. Осипенко. Київ, 2013. URL : http://ru.calameo.com/read/000693638d7bc4c171c7c