Завдання до практичного 10-11

Відсутнім на парі - презентація до теорії

Заняття 10-11

 

Тема: Буктрейлери як маркетингова стратегія.

1. Визначення, види буктрейлерів.

2. Функції і вимоги до створення буктрейлерів

 

Практичне завдання 1. Зробити порівняльний аналіз 2 буктрейлерів одного видавництва

Практичне завдання 2. Зробити аналіз 2 буктрейлерів на книги одного українського автора

Практичне завдання 3. Зробити аналіз 2 буктрейлерів на книги (оригінальні або перекладні) одного зарубіжного автора

 

 

Критерії аналізу буктрейлеру:

1)      наявність інформації про видання (автор, назва книги, видавництво, дата виходу);

2)      тривалість буктрейлера (від 1 до 2,5 хвилин);

3)      розкриття короткого змісту книги (за відеороликом можна зрозуміти основну сюжетну лінію);

4)      особливості візуального ряду (слайд-шоу, анімація, повноцінний відеоролик);

5)      вибір музичного супроводу (відповідність темі твору та настрою відеоролику);

6)      елемент співучасті (залучення уваги глядача шляхом ведення оповіді від першої особи та звернення до аудиторії);

7)      наявність або відсутність тексту в кадрі, дублювання написаного голосом;

8)      вибір оформлення текстових елементів (гарнітура, кегель, накреслення, наявність плашки тощо);

9)      (не)бажання купити (прочитати) книгу після перегляду

 

Література

1.                Лекція Буктрейлери https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=5872#section-4

2.                Бессараб А. Буктрейлер як нове явище у сфері соціальних комунікацій. Держава та регіони. Соціальні комунікації. 2014. № 1–2. С. 159–163. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_1-2_33

3.                Буктрейлер: від реклами до мистецтва. Запорізька обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. М. Горького. URL : https://ru.calameo.com/read/004294774339474f9b47f

4.                Варданян М. Буктрейлер як засіб підвищення читацької активності майбутніх учителів початкової школи у навчанні дитячої літератури. Інформаційні технології і засоби навчання. 2018. Т. 64, № 2. С. 39–47. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_64_2_6

5.                Воробель С. Буктрейлер як новий жанр популяризації книги. Шкільна бібліотека. 2012. № 21–22. С. 70–73.

6.                Заїченко Т. Бібліотечний буктрейлер. Вісник Книжкової палати. 2014. №4. С.52. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_4_18

7.                Косачова О. Буктрейлер як ефективний медіаресурс сучасної бібліотеки. Вісник Книжкової палати. 2014. №10. С. 15–18. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_10_7

8.                Патра С. Буктрейлер як засіб реклами книговидавничої продукції. URL : https://uu.edu.ua/buktreileri

9.                Словник нових бібліотечних термінів / уклад. В. Осипенко. Київ, 2013. URL : http://ru.calameo.com/read/000693638d7bc4c171c7c