Пр.7 Використання АДК вдома та в соціумі
Обговорення питань практичного заняття.
1Люди, які втратили сформоване мовлення, мають уявлення про різні поняття, але не розуміють звернене чи письмове мовлення або не можуть вимовити бажане. Використовуючи АДК, ми допомагаємо «пригадати» слова та поняття. Які картки ви використовували б найперше з учнем або студентом із втратою мовлення для скеровування його у навчальному процесі, для спілкування з однолітками?
2 Сучасні системи АДК використовують жести та картки на позначення сленгу, «підліткових» слів. Як ви думаєте, чому це важливо?
3 Як АДК може допомогти у професійній освіті набути трудових навичок та знань про професію?
4 Подумайте, за допомогою яких піктограм ви пояснили б учневі першого класу з порушеннями мовлення, що робить вчитель, які його
обов’язки, як потрібно комікувати з учителем?
Критерії оцінювання: Активна участь в обговоренні 2,5, креативність запропонованих рішень 2,5,
Захист ІНДЗ.
Зустрічі з фахівцями
недержавних організацій
(вказати в полі відповіді отриману оцінку та зворотній зв'язок щодо зустрічі)