Пр.6 Розробка корекційних занять, побудованих на методах альтернативної комунікації
Ознайомтесь з практичними кейсами та прикладами занять в основному підручнику
Спираючись на теоретичні знання отримані на цьому та інших курсах розробіть з використанням карток Домана/заняття з елементами методу навчання «Макатон» або іншим привабливим для вас способом АДК.
Заняття має містити
1. Кількість учасників і їх вік, наявність нозологій та потреб в АДК
2. Особливості і тип заходу: індивідуальне заняття з дитиною з ООП/підгрупове заняття з дітьми з ООП зі схожим діагнозом/групове заняття для дітей з ООП в сегрегованому навчальному закладі/групове заняття в інклюзивному навчальному закладі.
3. Тему і мету заняття
4. Перелік необхідного обладнання
5. Хід заняття та методичні поради до його проведення