Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

              • Загальне

              • Лекційні та практичні заняття. Поточні контролі

                • СторінкаЛ1. Вступ. Поняття про комунікаційні коди

                • ЗавданняПр.1. Поняття про комунікаційні коди

                • URL (веб-посилання)Самостійна робота до теми 1. Перегляд відеоролику

                • СторінкаЛ2. Фізичні обмеження, які потребують винайдення а...

                • ТестПеревірка до самостійної роботи (після усного опит...

                • ЗавданняПр.2. Альтернативні методи комунікації для конкрет...

                • URL (веб-посилання)Самостійна робота з теми: Опрацювання наукової літ...

                • СторінкаЛ3. Альтернативна та додаткова комунікація

                • URL (веб-посилання)Самостійна робота з підготовки до Пр.3: Розучуванн...

                • ЗавданняПр.3. Альтернативна та додаткова комунікація

                • СторінкаЛ4. Засоби підтримуючої комунікації

                • ЗавданняТермінологічний диктант до Л4.

                • ЗавданняПр.4. Дискусія

                • СторінкаЛ5. Комунікація за допомогою символів

                • ТестПроміжне тестування

                • URL (веб-посилання)Самостійна робота до ПР.5: Підготовка розробки пам...

                • ЗавданняПр.5. Розробка пам’ятки для батьків щодо використа...

                • СторінкаЛ6. Засоби підтримуючої комунікації

                • ЗавданняПр.6 Розробка корекційних занять, побудованих на м...

                • СторінкаЛ7. Діагностика потреби у підтримуючій комунікації

                • ТестЕкспрес-тестування

                • ЗавданняПр.7 Використання АДК вдома та в соціумі

              • Підсумковий контроль

              • Це цікаво

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Андрагогічні технології у спеціальній освіті

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Альтернативна та додаткова комунікація

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Альтернативна та додаткова комунікація
  7. Лекційні та практичні заняття. Поточні контролі
  8. Пр.7 Використання АДК вдома та в соціумі

Пр.7 Використання АДК вдома та в соціумі

Умови завершення

Обговорення питань практичного заняття.

1Люди, які втратили сформоване мовлення, мають уявлення про різні поняття, але не розуміють звернене чи письмове мовлення або не можуть вимовити бажане. Використовуючи АДК, ми допомагаємо «пригадати» слова та поняття. Які картки ви використовували б найперше з учнем або студентом із втратою мовлення для скеровування його у навчальному процесі, для спілкування з однолітками?

2 Сучасні системи АДК використовують жести та картки на позначення сленгу, «підліткових» слів. Як ви думаєте, чому це важливо?

3 Як АДК може допомогти у професійній освіті набути трудових навичок та знань про професію?

4 Подумайте, за допомогою яких піктограм ви пояснили б учневі першого класу з порушеннями мовлення, що робить вчитель, які його обов’язки, як потрібно комікувати з учителем?

Критерії оцінювання: Активна участь в обговоренні 2,5, креативність запропонованих рішень 2,5,


Захист ІНДЗ.

Зустрічі з фахівцями недержавних організацій

(вказати в полі відповіді отриману оцінку та зворотній зв'язок щодо зустрічі)

Попередня секція
Експрес-тестування
Наступна секція
Питання для підготовки до заліку
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток