Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

              • Общее

              • Змістовий модуль 1. Теоретичні аспекти творчого ро...

              • Тема 1. Вступ до дисципліни. Роль образотворчої ді...

              • Тема 2. Психолого-педагогічні аспекти творчого роз...

              • Тема 3. Методика навчання образотворчого мистецтва

              • Тема 4. Художні техніки: традиційні та сучасні

              • Тема 5. Формування естетичного смаку в дітей

              • МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ 1

              • Змістовий модуль 2. Інноваційні підходи до розвитк...

              • Тема 6. Розвиток уяви та образного мислення засоба...

                • ЗаданиеПрактична робота 6

              • Тема 7. Організація позакласної та гурткової робот...

              • Тема 8. Сучасні мультимедійні технології у виклада...

              • Тема 9. Оцінювання дитячих творчих робіт

              • Тема 10. Організація виставок та творчих проєктів ...

              • МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ 2

              • ЗАЛІК

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація, Статистика СПП

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі ...

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...
  7. Тема 6. Розвиток уяви та образного мислення засоба...
  8. Практична робота 6

Практична робота 6

Требуемые условия завершения

Варіант 1. Обрати тему та написати тези на 3 сторінки згідно з вимогами конференції:

Теоретико-методологічні аспекти розвитку творчості
1.Творчість як ключовий чинник особистісного розвитку дитини.
2.Психолого-педагогічні засади формування творчих здібностей у дітей.
3.Структура творчих здібностей: підходи до аналізу в контексті образотворчої діяльності.
4.Вікові особливості творчого розвитку дітей молодшого шкільного віку.
Образотворча діяльність як засіб творчого розвитку
5.Образотворча діяльність як простір самовираження дитини.
6.Вплив художньо-естетичного середовища на розвиток творчих здібностей учнів.
7.Роль педагогічного супроводу в організації дитячої творчості.
8.Формування образного мислення через візуальне мистецтво.
Інновації та сучасні технології в мистецькій освіті
9.Використання мультимедійних технологій у розвитку дитячої творчості.
10.Цифрові інструменти як ресурс формування візуальної культури учнів.
11.Інтерактивні форми роботи на уроках образотворчого мистецтва.
12.Цифрове портфоліо як засіб моніторингу творчого зростання дитини.
Практичні аспекти розвитку творчих здібностей
13.Гурткова робота з образотворчої діяльності як форма розвитку дитячої творчості.
14.Організація виставок дитячих робіт як мотиваційний чинник творчої активності.
15.Використання нетрадиційних технік у розвитку уяви та фантазії.
16.Колективна творча діяльність як засіб соціалізації та креативності.
Інтеграція мистецтва в освітній процес
17.Зв’язок образотворчої діяльності з літературою, музикою та історією.
18.Інтегровані уроки як засіб всебічного розвитку творчого потенціалу.
19.Образотворче мистецтво у міждисциплінарному просторі Нової української школи.
20.Творчі проєкти у початковій школі як інструмент формування креативного мислення.

Варіант 2. Розробити художній проєкт для учнів початкової школи зі створення колективної композиції

  • ЗНУ_інформ_повідомл_конф_2025.doc ЗНУ_інформ_повідомл_конф_2025.doc
    22 апреля 2025, 13:05
Предыдущий акт. элемент
Тести з Модуля 1
Следующий акт. элемент
Практична робота 7
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение