Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

          • Кафедра політології

          • Кафедра соціології

            • archive

            • Політичний маркетинг

            • Соціологія міграційних процесів

            • "Виробнича практика"(магістри соціології)

            • Атестаційний екзамен. Освітньо-професійна програма...

            • Безпека від кримінальних загроз

            • Бюджетна система копіювання 1

            • Варіативна дисципліна соціологія (Дударева Інна Во...

            • Виробнича практика управлінська (для заочного відд...

            • Вступ до спеціальності

            • Гендерні дослідження (Сорокіна О.С.)

            • Генеза злочинності в соціальній структурі суспільс...

            • Соціологічні методи маркетингового дослідження

              • Загальне

              • Змістовий модуль 1 Сутність і практика організації...

              • Змістовий модуль 2 Опитувальні соціологічні методи...

              • Змістовий модуль 3 Неопитувальні соціологічні мето...

              • Змістовий модуль 4 Соціологічні дослідження цільов...

              • Підсумковий контроль

              • Архів матеріалів і завдань

                • ЗавданняПрактична робота. Аналіз кейсу

          • Кафедра філософії, публічного управління та соціал...

          • Практична підготовка факультету соціології та упра...

          • Інформація

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Соціологічні методи маркетингового дослідження

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соцiологiї та управлiння факультет
  5. Кафедра соціології
  6. Соціологічні методи маркетингового дослідження
  7. Архів матеріалів і завдань
  8. Практична робота. Аналіз кейсу

Практична робота. Аналіз кейсу

Умови завершення
Початок приймання: середу 19 лютого 2025 11:25 AM

Проаналізуйте кейс, наведений у прикріпленому файлі. Дайте відповіді на поставлені в кінці питання.

Завдання для аналізу: 

1. Оцінка вибору методології дослідження

Проведіть критичний аналіз обраної методології дослідження (якісний етап з використанням ФГД та кількісний етап з особистими інтерв'ю). Обґрунтуйте, чому було обрано саме ці методи, та оцініть їхню ефективність для досягнення поставлених завдань дослідження.

Визначте потенційні переваги та недоліки кожного з етапів дослідження. Як ці етапи поєднуються?

2. Аналіз відбору респондентів

Проаналізуйте критерії відбору учасників для кожного етапу дослідження. Чи адекватно вони відображають цільову аудиторію? Які можливі обмеження цих критеріїв?

Оцініть репрезентативність вибірки. Чи достатньо широка вікова категорія та інші демографічні характеристики?

3. Пропозиції

Запропонуйте власний дизайн проведення маркетингового дослідження за цим кейсом. Відповідь обґрунтуйте.

На основі поставлених завдань дослідження, спробуйте розробити власний набір з 4-5 блоків питань (сформулюйте тільки назви блоків та коротко зазначте про що можна було б запитати респондентів) для кількісного опитування, які б дозволили зібрати необхідну інформацію для вирішення поставлених перед дослідниками завдань. Подумайте над типами питань (відкриті, закриті, шкала оцінок тощо).


  • Практична робота 1. Аналіз кейсу.docx Практична робота 1. Аналіз кейсу.docx
    19 лютого 2025, 10:04 AM
Попередня секція
Практичне завдання до підсумкового контролю
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток