Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

          • Кафедра політології

          • Кафедра соціології

            • archive

            • Політичний маркетинг

            • Соціологія міграційних процесів

            • "Виробнича практика"(магістри соціології)

            • Атестаційний екзамен. Освітньо-професійна програма...

            • Безпека від кримінальних загроз

            • Бюджетна система копіювання 1

            • Варіативна дисципліна соціологія (Дударева Інна Во...

            • Виробнича практика управлінська (для заочного відд...

            • Вступ до спеціальності

            • Гендерні дослідження (Сорокіна О.С.)

            • Генеза злочинності в соціальній структурі суспільс...

            • Соціологічні методи маркетингового дослідження

              • General

              • Змістовий модуль 1 Сутність і практика організації...

              • Змістовий модуль 2 Опитувальні соціологічні методи...

              • Змістовий модуль 3 Неопитувальні соціологічні мето...

              • Змістовий модуль 4 Соціологічні дослідження цільов...

              • Підсумковий контроль

              • Архів матеріалів і завдань

                • AssignmentПрактична робота. Аналіз кейсу

          • Кафедра філософії, публічного управління та соціал...

          • Практична підготовка факультету соціології та упра...

          • Інформація

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Соціологічні методи маркетингового дослідження

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соцiологiї та управлiння факультет
  5. Кафедра соціології
  6. Соціологічні методи маркетингового дослідження
  7. Архів матеріалів і завдань
  8. Практична робота. Аналіз кейсу

Практична робота. Аналіз кейсу

Completion requirements
Opened: Wednesday, 19 February 2025, 11:25 AM

Проаналізуйте кейс, наведений у прикріпленому файлі. Дайте відповіді на поставлені в кінці питання.

Завдання для аналізу: 

1. Оцінка вибору методології дослідження

Проведіть критичний аналіз обраної методології дослідження (якісний етап з використанням ФГД та кількісний етап з особистими інтерв'ю). Обґрунтуйте, чому було обрано саме ці методи, та оцініть їхню ефективність для досягнення поставлених завдань дослідження.

Визначте потенційні переваги та недоліки кожного з етапів дослідження. Як ці етапи поєднуються?

2. Аналіз відбору респондентів

Проаналізуйте критерії відбору учасників для кожного етапу дослідження. Чи адекватно вони відображають цільову аудиторію? Які можливі обмеження цих критеріїв?

Оцініть репрезентативність вибірки. Чи достатньо широка вікова категорія та інші демографічні характеристики?

3. Пропозиції

Запропонуйте власний дизайн проведення маркетингового дослідження за цим кейсом. Відповідь обґрунтуйте.

На основі поставлених завдань дослідження, спробуйте розробити власний набір з 4-5 блоків питань (сформулюйте тільки назви блоків та коротко зазначте про що можна було б запитати респондентів) для кількісного опитування, які б дозволили зібрати необхідну інформацію для вирішення поставлених перед дослідниками завдань. Подумайте над типами питань (відкриті, закриті, шкала оцінок тощо).


  • Практична робота 1. Аналіз кейсу.docx Практична робота 1. Аналіз кейсу.docx
    19 February 2025, 10:04 AM
Previous activity
Практичне завдання до підсумкового контролю
Data retention summary
Get the mobile app