Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Логопедична методика корекції дислексії та дисграфії

              • General

              • І. Загальні закономірності писемного мовлення

                • AssignmentЗавдання на парі 1

                • Interactive ContentПрактичне завдання 1

                • AssignmentЗавдання на парі 2

                • Interactive ContentПрактичне завдання 2

                • PageТерміни та поняття до лекції 2

                • AssignmentПрактичне завдання 3

                • AssignmentПрактичне завдання 4

                • PageТвердження до статей

              • ІІ. Дислексія

              • ІІІ. Дисграфія

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Логопедична методика корекції дислексії та дисграф ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Логопедична методика корекції дислексії та дисграфії
  7. І. Загальні закономірності писемного мовлення
  8. Завдання на парі 1

Завдання на парі 1

Completion requirements

👥 Робота в підгрупах 

  1. Студенти розподіляються на підгрупи (6 осіб у кожній, бажано).

  2. Кожна підгрупа факультативно обирає одне з трьох перших питань для поглибленого обговорення:

    1. Чи потрібно сучасним дітям цілеспрямовано навчатися писемному мовленню, навичкам читання й письма в умовах цифрового світу?

    2. Які можливі зміни в розвитку мислення, комунікації та психіки дитини можуть виникнути внаслідок зниження уваги до писемного мовлення?

    3. Як ви оцінюєте актуальність писемного мовлення для себе як майбутніх фахівців-логопедів?

  3. Четверте питання — обов’язкове для обговорення всіма підгрупами:

               4. Які позитивні й негативні тенденції ви спостерігаєте в писемному мовленні серед молоді  сьогодні?


🎩 Метод “Шість капелюхів мислення” Едварда де Боно

Для аналізу обраного питання в групі студенти працюють за технікою “Шість капелюхів мислення”, яка стимулює розгляд теми з різних сторін. Кожному учаснику або декільком учасникам призначається роль відповідно до "капелюха":

  • 🟡 Жовтий капелюх — оптиміст: шукає позитив, перспективи, користь писемного мовлення.

  • ⚫ Чорний капелюх — критик: оцінює ризики, труднощі, можливі загрози чи марність.

  • 🔵 Синій капелюх — фасилітатор: стежить за логікою обговорення, підсумовує думки групи.

  • 🔴 Червоний капелюх — емоції: висловлює інтуїтивне або емоційне ставлення до теми.

  • 🟢 Зелений капелюх — креатив: пропонує альтернативи, нестандартні ідеї, бачення майбутнього.

  • ⚪ Білий капелюх — фактолог: оперує фактами, спостереженнями, статистикою (якщо є).

Примітка: Якщо в групі менше 6 учасників, деякі ролі можна поєднувати, опускати між усіма,або опускати.


📋 Після обговорення:

  • Підгрупа заповнює Шаблон.

🔗 Покликання на підгрупові сесійні зали Google Meet🔗 

Підрупа 1

Підрупа 2

Підрупа 3

Підрупа 4

Previous activity
Dr. Nadine Gaab: Dyslexia Screening Webinar
Next activity
Практичне завдання 1
Data retention summary
Get the mobile app