Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

            • Освітній дизайн сучасного закладу дошкільної освіти

              • General

              • Змістовий модуль 1. Теоретико-методологічні засади...

              • Змістовий модуль 2. Технології освітнього дизайну ...

                • PageЛекція 3. Методи, засоби та інструменти освітнього...

                • QuizЕкспрес-контроль №3

                • AssignmentПрактичне заняття 3

                • PageЛекція 4. Освітнє середовище для дітей з особливим...

                • QuizЕкспрес-контроль №4

                • AssignmentПрактичне заняття №4

              • Змістовий модуль 3. Освітній дизайн у форматі дист...

              • Проєкт

              • Залік

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Освітній дизайн сучасного закладу дошкільної освіт ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Освітній дизайн сучасного закладу дошкільної освіти
  7. Змістовий модуль 2. Технології освітнього дизайну ...
  8. Практичне заняття 3

Практичне заняття 3

Completion requirements

1.Обрати кейс і праналізувати освітню ситуацію у певній віковій групі:

Кейс 1 - молодша – «Досліджуємо осіннє листя»;

Кейс 2 - середня – «Вчимося дружити»;

Кейс 3 - старша – «Мандруємо у світ професій».

Завдання: визначити, які методи були використані педагогом, та запропонувати, які додаткові методи можуть доповнити освітній процес для підвищення його ефективності.

2. Розробити практичний кейс у формі презентації (PowerPoint, Canva або Google Slides), що містить:

    • перелік та коротку характеристику певної групи методів (на вибір: традиційні, інтерактивні або цифрові);

    • візуалізацію прикладів їх використання в освітньому процесі ЗДО (фото, ілюстрації, схеми).

Критерії оцінювання:

5 балів – завдання виконане повністю: глибокий і логічний аналіз/розробка; використано приклади, ілюстрації; чітко визначено методи та їх доцільність; є аргументовані пропозиції щодо удосконалення; дотримано вимог до форми та обсягу; презентація (якщо є) структурована й візуально якісна.

4 бали – завдання виконане на високому рівні: аналіз/розробка достатньо повний, але окремі моменти подано менш розгорнуто; пропозиції з удосконалення є, проте не завжди достатньо аргументовані; оформлення відповідає вимогам, проте є незначні недоліки.

3 бали – завдання виконане частково: аналіз/розробка містить основні елементи, але поверхневий або фрагментарний; частина вимог до змісту/оформлення виконана; є ілюстрації чи приклади, проте вони не повністю відповідають темі.

2 бали – завдання має значні недоліки: аналіз/розробка неповні; методи визначені нечітко або без пояснень; відсутні пропозиції з удосконалення; презентація/оформлення має суттєві прогалини.

1 бал – завдання виконане мінімально: надано лише окремі елементи без цілісності; відсутня логіка чи зв’язність; вимоги до оформлення та змісту майже не дотримані.

0 балів – завдання відсутнє або не відповідає поставленим вимогам.

  • ПР3_Кейс1_Прізвище.docx ПР3_Кейс1_Прізвище.docx
    6 September 2025, 8:26 PM
  • ПР3_Кейс2_Прізвище.docx ПР3_Кейс2_Прізвище.docx
    6 September 2025, 8:26 PM
  • ПР3_Кейс3_Прізвище.docx ПР3_Кейс3_Прізвище.docx
    6 September 2025, 8:26 PM
Previous activity
Експрес-контроль №3
Next activity
Лекція 4. Освітнє середовище для дітей з особливими освітніми потребами: принципи інклюзивності
Data retention summary
Get the mobile app