Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • Галузевий маркетинг

              • Галузевий маркетинг

              • Змістовий модуль 1. Теоретико-методологічні основ...

              • Змістовий модуль 2. Галузеві напрями маркетингу по...

                • CarpetaТЕМА 3. МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ

                • TareaПрактичне завдання 3

                • CarpetaТЕМА 4. МАРКЕТИНГ У ТУРИЗМІ

                • TareaПрактичне завдання 4

                • CarpetaТЕМА 5. МАРКЕТИНГ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ

                • TareaПрактичне завдання 5

                • CarpetaТЕМА 6. МАРКЕТИНГ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ

                • TareaПрактичне завдання 6

                • CuestionarioТест ЗМ2

              • Змістовий модуль 3. Галузеві напрями маркетингу у ...

              • Змістовий модуль 4. Інноваційні та стратегічні асп...

              • ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Галузевий маркетинг

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. Галузевий маркетинг
  7. Змістовий модуль 2. Галузеві напрями маркетингу по...
  8. Практичне завдання 4

Практичне завдання 4

Requisitos de finalización
Apertura: martes, 4 de noviembre de 2025, 00:00
Cierre: martes, 11 de noviembre de 2025, 00:00

Оберіть завдання на вибір

1. Аналіз ринку туристичних послуг. Проведіть SWOT-аналіз туристичної компанії вашого міста. Визначте її сильні та слабкі сторони, можливості та загрози. Зробіть висновок щодо конкурентної позиції підприємства.

2. Формування туристичного продукту. Розробіть структуру туру вихідного дня для молодіжної аудиторії (3 дні, 2 ночі). Вкажіть маршрут, послуги, орієнтовну ціну й очікувану цінність для клієнта.

3. Розрахунок ціни туру (вартісний метод). Розрахуйте собівартість туристичного пакету (транспорт + проживання + харчування + страхування + екскурсії). Додайте 20% маржі й визначте кінцеву роздрібну ціну.

4. Канали розподілу. Побудуйте схему каналів збуту для туроператора, який пропонує міжнародні тури. Порівняйте прямий і непрямий канали за перевагами та недоліками.

5. Сегментація ринку і позиціонування. На прикладі обраного регіону (наприклад, Львівщина або Карпати) визначте три потенційні сегменти туристів (наприклад, сімейні, молодіжні, еко-туристи) і запропонуйте позиціонування для кожного сегменту.

Actividad previa
ТЕМА 4. МАРКЕТИНГ У ТУРИЗМІ
Próxima actividad
ТЕМА 5. МАРКЕТИНГ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles