Завдання до теми "Творчі перекази"

Шановні четверокурсники!

Завдання має два блоки.

1. Аналітичний. Спочатку в програмах (вони тут: https://drive.google.com/open?id=1xc_S2l1gE--Ey8CwTJ-LIQksrMdEhKxZ), а потім у наявній шкільній підручниковій (і для шкіл з українською мовою навчання, і для шкіл з іншими мовами навчання) літературі (для 5-8 класів підручники лежать тут: https://drive.google.com/open?id=1xc_S2l1gE--Ey8CwTJ-LIQksrMdEhKxZ; для 9-11 класів качати підручники можна тут: https://portfel.info/load/) Ви з'ясовуєте, які завдання, спрямовані на формування навичок будувати творчі перекази різного плану, є в цих підручниках. І розподіляєте їх за тією класифікацією, яку ми обговорили на минулому занятті в "Zoom". Зібравши фактаж, спробуйте дати власну оцінку реалізації такого аспекту роботи, як творчий переказ на уроках української мови.

Для виконання цього завдання Ви працюєте в таких мікрогрупах:

Горопашко В., Дусь Н. - підручники для 5-6 класів;

Лукянчук Д., Мелай Л. - підручники для 7 класу;

Продащук В., Садилко Н. - підручники для 8 класу;

Таган Д., Склярова К. - підручники для 9 класу;

Телятник В., Трайно К. - підручники для 10 класу;

Шведова Т., Шостак А. - підручники для 11 класу

Ця частина авдання оцінюється в 4 бали

2. Пошуково-конструювальний. Кожен із Вас віднаходить один базовий текст для переказу і, спираючись на розглянутий на лекційному занятті в "Zoom" матеріал, добирає до цього ті завдання й той вид творчого переказу, які б Ви могли запропонувати учням для роботи.

Неодмінно зазначайте: 1) джерело тексту; 2) клас, для якого Ви його пропонуєте як відправну точку для подальшої роботи; 3) обґрунтування тих завдань, які Ви сформулюєте для учнів.

Цей блок завдання оцінюється в 6 балів

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Виконане завдання Ви вводите безпосередньо в онлайн-форму!