Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Діагностика дитини з особливими освітніми потребами

              • General

              • Розділ 1. Теоретико-методологичні основи психолого...

              • Розділ 2. Медичне вивчення в системі комплексної д...

              • Розділ 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі...

                • AssignmentПрактичні завдання 5-6

              • Розділ 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різн...

              • Розділ 5. Методичний практикум діагностики дітей з...

              • Розділ 6. Логопедична діагностика в системі компле...

              • Підсумкове оцінювання

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Діагностика дитини з особливими освітніми потребам ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Діагностика дитини з особливими освітніми потребами
  7. Розділ 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі...
  8. Практичні завдання 5-6

Практичні завдання 5-6

Completion requirements

Практичне завдання: Розробка схеми навчального експерименту за шаблоном.

Підготувати дидактичний матеріал та продемонструвати навчального і формуючого експерименту з видами дозованої педагогічної допомоги. Мета гри та вік дитини підбирається студентом самостійно. Приклад надання інструкцій наведений у статті.

Інструкція-пояснення   
2kD-ebP8SK0

Орієнтовний перелік методик (вони є тут):

  1. •Матриці Равена
  2. •Предметна класифікація (Семаго)
  3. •Аналогії  (Семаго)
  4. •Четвертий зайвий
  5. •Нісенітниці
  6. •Тест П’єрона-Рузера
  7. •Коректурні проби
  8. •Фігури Поппельрейтера
  9. •Фігури Тенслі  
  10. •Гештальт-тест Бендер
  11. •Кубики Кооса

Інформація щодо дозованої педагогічної допомоги під час навчального експерименту: 

У межах навчального експерименту дитині пропонується виконати завдання (орієнтовний етап). Інструкція подається без змін, а дорослий лише пояснює мету та оцінює результат — будь-яка інша допомога вважається навчальною, а не діагностичною.

Якщо дитина зазнає труднощів, переходять до навчального етапу, де надається допомога трьох рівнів:

1. Перший рівень — мотиваційно-організаційна допомога:

  • Стимулююча — підбадьорювання, похвала («Молодець, старайся далі»).

  • Організуюча — спрямування уваги («Не поспішай», «Подивись уважно»).

2. Другий рівень — пояснювальна допомога:

  • Роз’яснення порядку дій.

  • Повторення інструкцій або слів дитини для акцентування уваги.

  • Навідні запитання чи критичні зауваження.

3. Третій рівень — наочно-демонстраційна допомога:

  • Показ способу виконання без пояснення.

  • Повне навчальне пояснення з демонстрацією.

  • Спрощення завдання.

Після цього проводиться третій етап — повторне виконання подібного завдання з новим матеріалом. Психолог спостерігає за тим, як дитина застосовує отримані знання.

Виділяють такі стратегії виконання:

  1. Повний перенос дій із поясненням.

  2. Повний перенос без пояснення.

  3. Частковий перенос із поясненням.

  4. Частковий перенос без пояснення.

  5. Відсутність переносу.

📌 Шаблон навчального екперименту

  • Шаблон навчального експерименту.docx Шаблон навчального експерименту.docx
    5 April 2021, 1:55 PM
Previous activity
ЕФЕКТИВНІСТЬ КІНЕЗОТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІЙНОЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ
Next activity
Шкала Гріффітс
Data retention summary
Get the mobile app