Vai al contenuto principale

Blocchi

Salta Navigazione

Navigazione

  • Dashboard

    • Home del sito

    • Pagine del sito

      • I miei corsi

      • Tag

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CartellaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • I miei corsi

    • Corsi

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Діагностика дитини з особливими освітніми потребами

              • Introduzione

              • Розділ 1. Теоретико-методологичні основи психолого...

              • Розділ 2. Медичне вивчення в системі комплексної д...

              • Розділ 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі...

                • CompitoПрактичні завдання 5-6

              • Розділ 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різн...

              • Розділ 5. Методичний практикум діагностики дітей з...

              • Розділ 6. Логопедична діагностика в системі компле...

              • Підсумкове оцінювання

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Chiudi
    Attiva/disattiva input di ricerca
  • Italiano ‎(it)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Login

Діагностика дитини з особливими освітніми потребам ...

Chiudi
Attiva/disattiva input di ricerca
  1. Home
  2. Corsi
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Діагностика дитини з особливими освітніми потребами
  7. Розділ 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі...
  8. Практичні завдання 5-6

Практичні завдання 5-6

Aggregazione dei criteri

Практичне завдання: Розробка схеми навчального експерименту за шаблоном.

Підготувати дидактичний матеріал та продемонструвати навчального і формуючого експерименту з видами дозованої педагогічної допомоги. Мета гри та вік дитини підбирається студентом самостійно. Приклад надання інструкцій наведений у статті.

Інструкція-пояснення   
2kD-ebP8SK0

Орієнтовний перелік методик (вони є тут):

  1. •Матриці Равена
  2. •Предметна класифікація (Семаго)
  3. •Аналогії  (Семаго)
  4. •Четвертий зайвий
  5. •Нісенітниці
  6. •Тест П’єрона-Рузера
  7. •Коректурні проби
  8. •Фігури Поппельрейтера
  9. •Фігури Тенслі  
  10. •Гештальт-тест Бендер
  11. •Кубики Кооса

Інформація щодо дозованої педагогічної допомоги під час навчального експерименту: 

У межах навчального експерименту дитині пропонується виконати завдання (орієнтовний етап). Інструкція подається без змін, а дорослий лише пояснює мету та оцінює результат — будь-яка інша допомога вважається навчальною, а не діагностичною.

Якщо дитина зазнає труднощів, переходять до навчального етапу, де надається допомога трьох рівнів:

1. Перший рівень — мотиваційно-організаційна допомога:

  • Стимулююча — підбадьорювання, похвала («Молодець, старайся далі»).

  • Організуюча — спрямування уваги («Не поспішай», «Подивись уважно»).

2. Другий рівень — пояснювальна допомога:

  • Роз’яснення порядку дій.

  • Повторення інструкцій або слів дитини для акцентування уваги.

  • Навідні запитання чи критичні зауваження.

3. Третій рівень — наочно-демонстраційна допомога:

  • Показ способу виконання без пояснення.

  • Повне навчальне пояснення з демонстрацією.

  • Спрощення завдання.

Після цього проводиться третій етап — повторне виконання подібного завдання з новим матеріалом. Психолог спостерігає за тим, як дитина застосовує отримані знання.

Виділяють такі стратегії виконання:

  1. Повний перенос дій із поясненням.

  2. Повний перенос без пояснення.

  3. Частковий перенос із поясненням.

  4. Частковий перенос без пояснення.

  5. Відсутність переносу.

📌 Шаблон навчального екперименту

  • Шаблон навчального експерименту.docx Шаблон навчального експерименту.docx
    5 aprile 2021, 13:55
Attività precedente
ЕФЕКТИВНІСТЬ КІНЕЗОТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІЙНОЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ
Attività successiva
Шкала Гріффітс
Riepilogo della conservazione dei dati
Ottieni l'app mobile